שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    הממלכה הסודית של היוטיוברים הישראלים

    אספנו את 20 היוטיוברים הבולטים בישראל - כאלה שכבר הצליחו לפרוץ את מסך האייפד של הילדים ולעבור אל תרבות המיינסטרים. כך נראה עולם התוכן החדש

    מתוך עולם שמורכב בעיקר ממתיחות, אתגרים ותיעוד עצמי משפחתי - נשלחו השנה זרועות ארוכות לתוך תרבות המיינסטרים. השמות הגדולים ברשימה הזאת כבר הפכו לפרזנטורים בקמפיינים פרסומיים גדולים, השתדרגו למנחים בפסטיגל ובתוכניות, נכנסו לבית האח הגדול, וכמובן הרימו מופעי ילדים לחנוכה. השמות והפרצופים שהיו פעם המפורסמים שבעיקר הילדים שלנו הכירו, הכניסו רגל לתוך עולם המבוגרים, והופכים למיזמי תוכן עצמאי ומסחרי גם מחוץ למסך האייפד.

     

    פגשנו את היוטיוברים הישראלים    (צילום: אורי דוידוביץ', כתבת: טלי שימשוביץ, עריכה: אמיר סולומון)

    פגשנו את היוטיוברים הישראלים    (צילום: אורי דוידוביץ', כתבת: טלי שימשוביץ, עריכה: אמיר סולומון)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    כך יצא שדמויות שנכנסו לחיינו כשהן קופצות על טרמפולינה עם סיר מים חמים (קווין רובין), באתגר התעלמות מילדה בת 5 לאורך יום שלם (משפחת ספיר), או התרסקות עם עגלת קניות לתוך המדרכה (רז ספני) - הם היום שמות מוכרים בפני עצמם, וטאלנטים בעלייה. חלק מהמדורגים ברשימה זאת עדיין פועלים בעיקר בתוך יוטיוב, עם מספרי צפיות ומנויים מרשימים מאוד השנה, חלקם עזב את העמודים הקודמים ופתח עמודים חדשים או אפילו כמעט לא ייצר סרטונים חדשים ב-2019, אבל כולם ממשיכים להוות יחד עולם תוכן חדש, בו לא צריך לעבור סינון או מבחנים, אלא בעיקר להצליח לתפוס את הקשב של הילדים שלנו.

     

    20 היוטיוברים הכי חזקים בישראל ב-2019

    1. טיילור מלכוב ובן זיני

    2. רז ספני

    3. עידן תלם (אינדה)

    4. סהר קליזו

    5. יוני טובים

    6. משפחת טרסוב

    7. מיכל מצוב

    8. קווין רובין

    9. אלכס סמולקין וליזה ביך

    10. אלי אליהו

    11. משפחת ספיר

    12. אביאל בסין

    13. בן קיסר

    14. קרין ונמרוד אלדאה (טופ גיק)

    15. עידן כרמלי

    16. מיכאל ספיר

    17. אור יעקב

    18. גיא פודוליץ'

    19. דניס צ'רקוב

    20. תום טרגר ואור פז (שוגר זאזא)

     

    כך דירגנו: לתוך הציון של כל יוטיובר שיקללנו נתונים מספריים מהצפיות בהם השנה וממספר המנויים שלהם ביוטיוב, וכן, במידה פחותה גם את נתוני החשיפה שלהם במדיה, השיח עליהם ברשת והקמפיינים המסחריים המשמעותיים שעשו. נתוני החשיפה במדיה נאספו ועובדו באמצעות יפעת מחקרי מדיה, וכוללים איזכורים בעיתונות המודפסת, אתרי החדשות, תחנות הרדיו וערוצי הטלוויזיה ב-2019. השיח ברשת נוטר ועובד על ידי חברת vigo, וכולל את מספר הפוסטים והתגובות שבהם אוזכרו ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם בלוגים ופורומים).

     

    הכתבה המלאה תפרסמה ב"ידיעות אחרונות", במוסף "7 לילות".

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים