שתף קטע נבחר

אתם שיתפתם
    זירת הקניות

    טכנאי המעליות הלך לישון, נכה מירושלים המתין שעות בקור כדי לעלות לביתו

    ארז כהן, נכה בן 44, חזר בלילה מהופעה, אך המעלית בבניין מגוריו הייתה תקולה. חברת המעליות התעכבה בשליחת הטכנאי – והוא המתין שעות בחורף הירושלמי: "מותר להגיע עד ארבע שעות לאחר הקריאה"

     

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    ארז כהן, נכה המרותק לכיסא גלגלים, המתין ביום חמישי בלילה במשך שעות, בשיא הסערה והקור הירושלמי, לתיקון המעלית שתאפשר לו לעלות לביתו שבקומה השנייה. כשהטכנאי של חברת המעליות סוף-סוף הגיע, התברר שהיה יכול להתייצב במקום הרבה לפני כן.

     

    נכה בכיסא גלגלים חיכה לתיקון מעלית בגשם ()
    המתין שעות בקור. ארז כהן

    כהן (44) חזר בחצות מהופעה בתל־אביב לביתו שבשכונת הר חומה. הוא התקשר למוקד השירות של חברת "שינדלר נחושתן מעליות" ונענה תחילה כי לא יישלח טכנאי לפני תשע בבוקר. "הסברתי לנציגת השירות שאני נכה ואין לי דרך לעלות הביתה, שבחוץ חמש מעלות", מספר כהן,

     

    "היא אמרה שלא שולחים טכנאים בלילה וקריאות מ-23:00 נענות רק למחרת בבוקר. שאלתי: 'את מצפה שאשב פה בחוץ?', אז היא התקשרה למנהל ואמרה שהוא אישר לטכנאי להגיע תמורת תשלום. עניתי שאני מוכן לשלם. חיכיתי בחוץ, כי אין לי קליטה בלובי, והתבקשתי להיות זמין לשיחה מהטכנאי. עברה שעה ועוד שעה וכשהתקשרתי לבדוק מה עם הטכנאי, הנציגה אמרה שהוא יצא".

     

    כשהטכנאי הגיע, בארבע לפנות בוקר, התבררה לכהן הסיבה לעיכוב. "הוא הלך לישון. מותר לו להגיע עד ארבע שעות לאחר הקריאה, והוא לא רצה לקום", כהן טוען, "שאלתי אם הסבירו לו שאני נכה והוא אמר שכן. ב-6:15 בבוקר הוא אמר שלא הצליח לתקן את המעלית והפעיל אותה באופן חד-פעמי כדי להעלות אותי לדירה. אני כבר יומיים במעצר בית. ביום ראשון הם ישלחו מישהו".

     

    מחברת "שינדלר נחושתן מעליות" לא התקבלה תגובה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים