שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    מיליון דולר למיזם בראשית 2

    קרן משפחת בלווטניק בראשות איש העסקים לן בלווטניק, העניקה את הסכום כדי לקדם את תוכנית החלל של עמותת SpaceIL. וגם: נשות עסקים מסתערות על תחום הקנאביס, מנכ"לים למען קידום נגישות, ושרי אריסון מגלה את הצבע האדום. רכילות עסקית

    בלווטניק שולח מיליון דולר לחלל

    קרן משפחת בלווטניק העניקה סכום של מיליון דולר למיזם SpaceIL, העמותה שמקדמת חינוך מדעי וטכנולוגי בישראל, ושמה לה למטרה להנחית את החללית הישראלית הראשונה על הירח. התרומה של משפחת בלווטניק הגיעה כדי להתניע את תוכנית החלל של בראשית 2, ולקדם את המשימה להנחית חללית ישראלית בלתי-מאוישת על הירח.

     

    איך עושים ביזנס עם פלזר: מסיבות הסילבסטר של אנשי העסקים

    דלק ישראל: כשהמנכ"ל והיו"ר כבשו את הבמה

    שיהיה במזל: גנץ ואשכנזי שרים לאבי בניהו

     

    "יש בחדשנות ובנחישות הישראלית היכולת להניע את תוכנית בראשית לשיאים חדשים ולהפוך את ישראל לשחקן מוביל בתחום", אמר לן בלווטניק, בעל השליטה בחברת כלל תעשיות ומבעלי ערוץ 10, שעומד בראש הקרן. יריב בש, ממייסדי SpaceIL, הודה לו.

     

    קרן משפחת בלווטניק תומכת באופן פעיל במוסדות בתחומי החינוך, המדע, התרבות והצדקה בארה"ב, בבריטניה ובישראל. 

     

    לן בלווטניק (צילום: יח
    לן בלווטניק(צילום: יח"צ)
     

     

    אריסון בעד האדום

    "כל החיים לא אהבתי צבע אדום. זה היה צבע שתמיד בעבודה צחקו ואמרו: רק אל תלבשי אדום. גיליתי את זה שנים אחרי, כי כמובן שלא הייתי אומרת בחיים לאף אחד איזה צבע ללבוש. גיליתי שעם הזמן ועם ההתפתחות והקבלה של כל מגוון התדרים, זה נתן לי אפשרות לקבל את כל מגוון הצבעים, והיום אני לובשת אדום - כמו כל צבע אחר". על החתום: אשת העסקים והבעלים של אריסון השקעות - שרי אריסון, באינסטגרם שלה.

    שרי אריסון (צילום: מתוך האינסטגרם)
    שרי אריסון(צילום: מתוך האינסטגרם)
     

    דולפין מתחברת לבייגלה

    מאמנת הכושר הגופני, אירה דולפין, תוביל את קמפיין הרשת של בייגלה פרו של מאיר בייגל. הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות בעלות של 15 אלף שקל. גלעד זילברברג, מנכ"ל ובעלים מאיר בייגל: "סיכמנו עם אירה על שיתוף פעולה ארוך טווח, כשבמרכז הקמפיין עומדים ערכים תזונתיים של מוצרים חדשים שלנו, שתואמים את עולמות הכושר, הבריאות והוולנס". ואף מילה על קלוריות.

    אירה דולפין (צילום: אסף לב)
    אירה דולפין(צילום: אסף לב)
     

    יוזמות ומגייסות קנאביס

    רשת WomenCanCann, קהילה עסקית לקידום נשים בתחום הקנאביס, קיימה מפגש ליזמיות ולמנהלות בכירות בתעשיית הקנאביס.

     

    המפגש עסק בהשקעות, גיוסים והנפקות בתחום, במטרה לתת למשתתפות כלים מעשיים לגיוס הון לפיתוח מיזמים חדשים והרחבת פעילות מיזמים קיימים בתחום. נכחו מייסדות הרשת, מעיין וייסברג, אחראית קשרי החוץ של חברת הקנאביס תיקון עולם; יעל זילברמן-רומנו, ורוית לברן. והיו גם גברים: דורון אראמי, דירקטור בתחום ב-BDO, וליאור שחר, שותף וראש מגזר סטרטאפים ב-BDO ישראל, שהסביר ביחד עם מירב גולדמן, מנהלת במגזר הסטרטאפים ב-BDO ישראל, על תהליך ההנפקה בקנדה ואוסטרליה.

    מפגש נשים בתחום הקנאביס ב bdo (צילום: יח
    מפגש נשים בתחום הקנאביס ב bdo(צילום: יח"צ)
     

    מתחייבים לקידום הנגישות

    הושק פורום "The Valubable 500 Israel", שייסדה קרולין קייסי, שלה לקות ראייה משמעותית, במטרה לקדם שילוב והעסקת עובדים עם מוגבלויות וקידום הנגישות של עסקים ללקוחות עם מוגבלות. כ-30 מנכ"לים של חברות גדולות במשק חתמו על התחייבות לקידום הנגישות והשילוב של אנשים עם מוגבלות.

     

    בחותמים ובנוכחים: יהודה בן אסייג, מנכ"ל מנורה מבטחים; אבנר סטפק, סגן יו"ר מיטב דש; פרופ' ארי שמיס, מנכ"ל אסותא; ניר דגן, מנכ"ל ארקיע; יפעת רייטר, מנכ"לית AIG; אבי אדרי, מנכ"ל סינמה סיטי; עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים; אריק פינטו, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים ויו"ר בבילון; יובל וגנר, נשיא נגישות ישראל, ומיכל רימון, מנכ"לית נגישות ישראל.

    אריק פינטו, עודד ערן, קרוליין קייסי, יפעת רייטר, מיכל רימון, יובל וגנר (צילום: איציק יסנוביץ)
    אריק פינטו, עודד ערן, קרוליין קייסי, יפעת רייטר, מיכל רימון, יובל וגנר(צילום: איציק יסנוביץ)
     

    וקסמן מחברת בין דרמלוג'קיה למיינדפולנס

    מותג בריאות העור דרמלוג'יקה, הוסיף לשורת הקרמים סדרת ספא ביתית: Body Therapy. יריב מייק, מנכ"ל דרמלוג'יקה ישראל, יידע את המוזמנים באירוע ההשקה שצפי החברה למכירות הסדרה החדשה ב-2020 מוערך בכ-2.5 מיליון שקל. פרזנטורית המותג בישראל, אשלי וקסמן בקשי, יידעה את הנוכחים כמה חשוב לה לטפח את גופה כחלק מתפיסת המיינדפולנס, אליה היא מתחברת.

    תמי מייק, אשלי וקסמן בקשי, יריב מייק (צילום: יח
    תמי מייק, אשלי וקסמן בקשי, יריב מייק(צילום: יח"צ)
     

    בקצר

    קרן הון הסיכון הירושלמית PICO Venture Partners החליטה לרתום את תלמידי ירושלים להצלת ים המלח. כ-200 בני נוער וילדים מירושלים, חברים בארגון Pico Kids לחינוך מדעי-טכנולוגי שמובילה הקרן, השתתפו באירוע מייקאתון לבניית פתרונות שיתמודדו עם בעיות כמו ירידת מפלס המים, בולענים, תעשייה שפוגעת בסביבה, ותיירות אקולוגית. ארגון Pico Kids הוקם ע"י אלי וורטמן, שותף מנהל בקרן, שמנהלת 130 מיליון דולר להשקעות בסטארט-אפים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים