שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מה נשים רוצות? להיקשר. רגשית, אבל מסתבר שגם עם חבל. אבל מה? שיהיה ורוד

    איך חנות הלבשה תחתונה תמימה הפכה למעצמה של ציוד קינק בקרב נשים צעירות? דרך הקשבה והבנת הרצונות שלהן

    מה נשים רוצות? להיקשר (iStock/dannikonov)
    גווינת פאלטרו? הן לא צריכות את הנר שלך(iStock/dannikonov)

     

    אני עוקבת כבר כמה שנים אחרי עמוד אינטסגרם של חנות הלבשה תחתונה חמודה. מה זה חמודה? ממש מתוקה. לבבות, תחרות. זה כל כך לא מזיק, שהרגשתי כבר שאין לי מה לחפש שם. זה לבנות אחרות ממני, זה לבנות עדינות. תחתונים, חזיות, קומביניזונים, שום דבר מאיים. היו שם סטוריז של לקוחות לובשות פיג'מות ומתייגות את החנות, סטורי בומרנג של פתיחת הסרט על האריזה. חמוד, נשי, עדין. עד שנתקלתי בסרטון אחד, ששינה את דעתי מקצה לקצה.

    וידאו בפיד. על המסך היתה תמונה של בחורה קשורה ברצועות עור ואבזמים. הפעלתי את הסאונד. את החדר מילא קול חמוד, ילדי, חייכני, של בחורה שמסבירה איך קושרים את הרצועות.

     

    הדיסוננס בין בגד העור מעולמות הBDSM לבין הקול החמוד וההסבר המפורט לא עזב אותי. למה זה כל כך מוזר. האם כל בגד עור צריך לבוא עם מוזיקה מטאל ברקע? למה השילוב של חמוד ועור הפתיע אותי?

     

    זה הרי לא סוד שעולם הBDSM חודר אל תוך היום יום ה"רגיל", או כמו שאומרים בעולם הקינק, ה"ונילי". 50 גוונים של אפור נתנו את מכת הפתיחה, והרומנים הרומנטיים, הספרים הנמכרים ביותר, לא בדיוק מדברים על מיסיונרית ונשיקה עדינה. כל הנשים קוראות על קשירות, ומסתבר שהן גם רוצות להקשר.

     

    "לפני שנה לא הייתי עושה את הסרטון הזה. אין מצב", אומרת לי הילה בן ישי, האשה מאחורי הקול החמוד, שמחזיקה את החנות האינטרנטית יחד עם בעלה שי. היא בת 32, הוא בן 33, יש להם שלושה ילדים. הם זוג רגיל לחלוטין, ממש לא מהרצף הקינקי. הם לא הולכים בבגדי עור ולא פוקדים מסיבות בדאנג'ן. הם עושים הזמנות לחנות ומפזרים ילדים במסגרות. הם פשוט מנהלים חנות. "זה התחיל בקטנה, חזיות, תחתונים, פיג'מות, מחטבים. הדברים הכי בייסיק. בעלי כל הזמן ניסה לשכנע אותי שנביא כאלו, אמרתי, אין סיכוי. אני לא אעשה ללקוחות דבר כזה."

     

    View this post on Instagram

    #goodnight סט קשירה ידיים ועיניים

    A post shared by Hermosa Israel (@hermosa.israel) on

     

    אני תוהה מה זה "דבר כזה"? מה כל כך נורא בסופו של דבר? כנראה העובדה שזה נחשב "מלוכלך", למרות שבין מלוכלך לבין סט ורוד ומתוק יש תהום פעורה. "חששתי", אומרת הילה. "אמרתי לעצמי, אני לא אעמיד את הלקוחות במצב שהן חס וחלילה יגידו לי שהאתר נהיה אתר סקס, ויתרחקו. בסופו של דבר, זה אתר שפונה לחיילות חמודות שרוצות לעשות הפתעה לבן הזוג בסוף השבוע. הרגשתי שאני לא יכולה פתאום להכניס לחנות אביזרים, זה ירחיק אותן. ככה אני ראיתי את זה בכל באופן, זו היתה חומה כזאת."

     

    מה נשים רוצות? להיקשר (איור: מיטל שפירו)
    אתר שפונה לחיילות חמודות שרוצות לעשות הפתעה לבן הזוג בסוף השבוע(איור: מיטל שפירו)

     

    הילה השתכנעה לבסוף. "זה התחיל משוט חמוד עם לב בפינה, אמרתי "זה מהמם", אפילו שאז לא היה לי מושג מה עושים איתו. מהזמנה להזמנה אני מגלה שיש לזה ביקוש מטורף. אני רואה את הבנות ששולחות לי הודעה "איך שמים בירית?", "איך אני משתמשת בשוט?". השיא היה לפני חצי שנה, כשאמרתי שאני אביא סט עור עם מסכה ואזיקים, והוא נחטף תוך 24 שעות. אמרתי וואו, משהו קורה פה."

     

    זה הלך כמעט חלק לחלוטין. "אני יכולה להגיד שכן היתה הודעה מלקוחה שאמרה, "אני לא יודעת איך הגעת מאתר של חזייה ותחתוני לאתר סוטה, אני לא חושבת שאתם צריכים להמשיך בכיוון הזה". התבאסתי, אבל אמרתי לה שאשמח אם תמשיך להיות לקחה, אבל לא תתייחס לזה, כי יש הרבה בנות שמאד רוצות."

     

    View this post on Instagram

    ערכה ורודה מהממת

    A post shared by Hermosa Israel (@hermosa.israel) on

     

    בזמן שגווינית פאלטרו - מעצמת לייפסטייל אנושית - משיקה נר בריח איבר המין שלה כדי לייח"צן את האתר שלה, ושמה בו אביזרי מין לצד פיג'מות וויטמנים, ובכך רק מרחיקה לקוחות, ב"הרמוסה", חנות של זוג מבאר שבע, עשו את ההפך.

     

    עבור קהל הלקוחות, בחורות צעירות, להכנס לחנות סקס זה מביך. ולא רק עבורן. לפעמים אפילו להכנס לאתר של אביזרי מין זה מביך, קר, מנוכר ולא מזמין. דווקא כאן, כשהמוצרים מגיעים לפיד שלהן באינסטגרם בטפטוף דרך חנות מוכרת, "נקייה", תמימה, עם בחורה שנמצאת בצד השני ומסבירה לך איך שמים בירית כאילו היא אחותך הגדולה, כל אחת יכולה להפתח הרבה יותר לדברים שעד לאחרונה נחשבו סוטים, מוקצים, אסורים ומלוכלכים.

     

     

    מאתר תמים להלבשה תחתונה לא מזיקה, לאתר שהמוצרים המבוקשים והנמכרים בו ביותר הם שוטים, גגים לפה, ערכות קשירה ואזיקים. "זה הדבר שהולך הכי חזק בחנות. החיילות, הלוחמות, למשל, ממש בלחץ שזה יגיע להן בסוף השבוע לולנטיינס, ואם אפשר שזה יגיע אפילו לבסיס. חייתי באשליה שבנות לא אוהבות את הדברים האלו. אני רואה שפשוט כל הבנות אוהבות את זה. למדתי את זה מהלקוחות עצמן."


    פורסם לראשונה 13/02/2020 10:04

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים