שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    הכירו את Hyro

    סטארטאפ השבוע שלנו בשיתוף ״מפת הסטארטאפים הישראלים בניו יורק״ מאפשר לארגונים לתקשר עם הלקוחות שלהם בדרך חדשנית. הישראלים שמאחורי הרעיון עונים על השאלון שלנו.

    היירו (Hyro), פלטפורמה ליצירת conversational AI assistants באופן אוטומטי. היא שואבת את המידע הרלוונטי מתוך מאגרי המידע של הלקוח ומאפשרת גישה אליהם באמצעות שפה טבעית וכך, יכולים עסקים יכולים לבנות בוטים עם אינטגרציה חלקה, בלי קוד וללא פלטפורמות יצירה, על מנת לתקשר עם הלקוחות שלהם בדרך הכי טבעית שיש - שפה.

     

    מייסדים: רום כהן, ישראל קרוש, אורי ולבסקי

    שנת הקמה: 2018

    שנות עבודה בניו יורק: 2

    מספר עובדים בניו יורק: 1

    מאז הקמת החברה, כמה גייסתם?

    4 מיליון דולר

     

    איך נולד הרעיון?

    ההשראה להיירו הגיעה באופן די מפתיע. יום אחד, בזמן רוד-טריפ משפחתי, הילד בן ה-3 של ישראל, ניסה לבקש מהרדיו של הרכב שישמיע את השיר ״גלגלי האוטובוס״, דבר אשר הורגל אליו משימוש מרובה במכשיר ה״אלקסה״ הביתי שלהם. באותו רגע, לישראל הייתה מעין הארה - הציפייה של הבן שלו היא שכל מכשיר בעולם יבין אותו, בין אם זה מכשיר האלקסה בסלון או הרדיו במכונית. ישראל הגיע למסקנה שמוכרחה להיות דרך פשוטה לאפשר לארגונים לתקשר עם הלקוחות שלהם דרך שפה טבעית.

     

    ישראל ואני נפגשו בקורס למידת מכונות במסגרת הלימודים שלנו בקורנל טק. כחלק מתכנית ״סטארטאפ סטודיו״ של קורנל טק הקמנו את הבסיס לחברת איירבאד, השם הקודם של היירו. לאחר סיום הלימודים ישראל פנה לאורי, חבר מתקופת השירות ב8200, שעבד בצוות Duplex בגוגל, אחד הפיתוחים המרגשים והמתקדמים ביותר שראו אור בתחום של conversational AI בשנים האחרונות.

     

    מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

    השקענו חודשים בניסיון להבין אם הרעיון שלנו ישים טכנולוגית וכלכלית. בנוסף לזה, בחנו לאיזה תעשיות נוכל לתת ערך משמעותי כמה שיותר מהר. החלטנו להתמקד תחילה בשירותי רפואה, e-commerce, ונסיעות ותיירות.

     

    קעד'קע ()

     

    מה הייתה נקודת המפנה שהביאה לכם לקוחות וחשיפה רבה?

    הפיילוט הראשון שלנו היה עם בית החולים של קורנל. בסיומו המשכנו את הפעילות איתם וראינו שגופי בריאות אחרים מזהים את הערך והפוטנציאל של היירו.

     

    מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

    ״ישראל ואני הכרנו בניו יורק ולכן זה היה טבעי שנקים את החברה בארה"ב. כשהתחלנו לגייס עובדים הבנו שיהיה לנו קל יותר למצוא את הטאלנט שאנחנו מחפשים בישראל, אז פתחנו את המשרד בתל אביב.״

     

    מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

    ״אחרי שיש מוצר שניתן למכור עם תהליך מכירות מסודר, בין גיוס הסיד לסבב A. בשלב הזה צריך להיות איפה שהלקוחות נמצאים, אבל לפני זה אין ערך מוסף בלהיות בעיר.״

     

     

    מפת הסטארטאפים הישראלים בניו יורק מאגדת בתוכה כ-350 סטארטאפים ישראלים והוקמה על ידי גיא פרנקלין. למפת הסטארטאפים המלאה:

    WWW.IsraeliMappedinNY.com  

    פורסם לראשונה 14/02/2020 05:14

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים