שתף קטע נבחר

גבי ושני בר: "לקורונה גם צד חיובי - בעלי נדל"ן דיגיטלי מרוויחים ובגדול"

בימים בהם כל העולם נמצא באי וודאות עקב משבר הקורונה – הרכישות באינטרנט מתגברות. אמזון טובעת מעודף ביקושים בארה"ב ובאירופה, ועצרה משלוחים לישראל, מקסיקו וקנדה, בכדי לעמוד בביקושים. ישבנו לשיחה עם גבי ושני בר, מנכ"לים משותפים בחברת TCM, כדי להבין כיצד ניתן להפוך את המשבר להזדמנות

מאת: רוני בן שביט

 

בזמן שעסקים מגיפים שערים והמשק האמריקאי מתכנס לבידוד, אמזון מגייסת 100,000 עובדים חדשים, וקוראת לכל עובדיה שכבר עברו הלאה במרוץ השנים לחזור, תוך שהיא מאיצה את המשלוחים בתוך גבולות ארה"ב. כשאנשים מבודדים בבית, הביקוש לרכישות און ליין עולה פלאים.

 

גבי ושני בר, זוג בחיים, מייסדים ומנכ"לים משותפים של חברת TCM שנמצאת בתהליך של טרום הנפקה בבורסה הקנדית והאוסטרלית, מספרים איך בימים אלו האינטרנט הוא המקום הבטוח ביותר להיות בו.

 

אי הוודאות בנוגע למשבר וקצב התקדמותו גורמת לירידות חדות בבורסות ברחבי העולם, ואנשים רבים זקוקים לתזרים מזומנים. בעוד שחברות רבות מתמודדות עם משבר לא צפוי וזקוקות למגע אדם כדי לייצר מסחר בקניונים שסגורים בעת הזו, ישנן חנויות דיגיטליות, שמרוויחות דווקא בעקבות וירוס הקורונה. אנשים מבודדים בבית ואופן הרכישה שלהם מתאפשר רק באמצעות המסחר הדיגיטלי.

 

סרטון אנימציה - נדל"ן דיגיטלי | TCM

 

המסחר הדיגיטלי הוא התחום הצומח ביותר, והוא פרץ בסין כתוצאה ממגפת הסארס ב-2003. חנויות פיזיות נסגרו וכל הצריכה העולמית עברה לאון ליין. גם היום במגפת הקורונה, מתרחשת אותה נהירה לרכישות אינטרנטיות. כיום אנשים בני 70-80 לומדים לצרוך באינטרנט מחשש להידבק, וגם לאחר המשבר ימשיכו בתרבות הצריכה האינטרנטית, לאור ניהול הזמן האלטרנטיבי שמצטמצם בעקבות רכישה מהבית.

 

הזדמנות להגדיל את התזרים החודשי שלכם - באמצעות נכסים דיגיטליים

נגיף הקורונה מהווה משבר עבור הכלכלה העולמית וגם המקומית פה בישראל, אך לא מדובר "בברבור שחור". "חשוב להבין שהעתיד מצוי במסחר הדיגיטלי, ומגפת הקורונה ממחישה זאת באופן גורף. אפשר ומומלץ לייצר רווחים - באמצעות בעלות על נכסים דיגיטליים, הזמינה היום עבור כל אדם", מסביר בפניי גבי בר.

 

במקום למשוך בזמן משבר את החסכונות או לקחת הלוואות, זה הזמן לייצר מהכסף רווחים מניבים, החל מהחודשים הראשונים. הרווחים כמובן, הם הרווחים של החנות הדיגיטלית שמוכרת כאן ועכשיו בארה"ב ובאירופה, בזירות סחר דיגיטליות כמו אמזון ואיביי.

 

 גבי ושני בר בכנס לקוחות TCM  בבית ציוני אמריקה:
גבי ושני בר בכנס לקוחות TCM בבית ציוני אמריקה: "לקוחותינו הם החלוצים של העולם החדש" (צילום: תומר פלוטין)

 

"אנחנו מייצרים עבור לקוחותינו רווחים בעולם הסחר המקוון אך לא רק. יש לנו מערכות ניהול ביג דאטה שמנתחות את הנתונים - מזירות הסחר אל מול ביקושים קיימים וניתוח ביקוש עתידי, וגם באמצעות מנהלי חנויות, מתכנתים, מעצבים, טכנולוגיה מהפכנית. על ידי כך אנחנו מאפשרים למאות לקוחותינו להרוויח כל חודש. TCM הינה חברת הניהול שמנהלת את המסחר הדיגיטלי, על כל רבדיו - משלב איתור החנות, ניהול רכש, מלאי, לוגיסטיקה ופיתוח מערכות טכנולוגיות להגדלת המכירות", מספרים שני וגבי בר.

 

"אחת ההזדמנויות הבולטות ביותר כיום, במשבר הקורונה שפוקד את העולם, זו האפשרות להתנהל מהבית בכל הנוגע לצריכה. עובדים, משפחות, אשר נכפתה עליהם מציאות חדשה ומוצאים את עצמם בבידוד, פונים לאמזון וזירות סחר אחרות על מנת לספק את הצרכים הבסיסיים וצרכי הפנאי", אומרת שני בר.

 

"בין האפשרויות הרווחיות ביותר כיום היא, הצטרפות לבעלות של נדל"ן דיגיטלי", אומר לי גבי בר. "נדל"ן דיגיטלי הוא למעשה חנות מקוונת, באמזון או בזירות סחר אחרות. בדומה לנדל"ן פיזי כמו דירות ומשרדים - ניתן לייצר גם פה רווחים מניבים גבוהים. בניגוד לנדל"ן פיזי, פוטנציאל הרווח אינו מוגבל במזג אוויר, מגפות עולמיות או מצב השוק המקומי, ולכן ניתן למנף את הנדל"ן הדיגיטלי לטובת רווחים גבוהים".

 

צוות  TCM- גם בימי הקורונה נשארים מאוחדים בעבודה מהבית ומעניקים ערך ללקוחותינו מהעולם החדש  ()
מרץ 2020 - מסחר דיגיטלי מול המצב בשוק

 

גבי בר: "נדל"ן דיגיטלי - פוטנציאל הרווח אינו מוגבל"

גבי בר מציג בפני נתון מדהים על תחום האי-קומרס, ומסביר כי מכירות האונליין בשנת 2014 עמדו על 1.3 טריליון דולר, וכעת התחזית לשנת 2021 עומדת על 4.9 טריליון דולר. לאור משבר הקורונה הם צופים עלייה בביקוש - כלומר מעל פי 3 תוך שש שנים בלבד.

 

"העולם עובר לדפוס צריכה שונה, והיום עוד יותר מתמיד, כאשר הבידוד מייצר את האלטרנטיבה לקניות בסחר מקוון מכורח המציאות", אומר לי גבריאל בר שני. "משבר הקורונה רק האיץ את התהליך - אבל מדובר במשהו שהתחיל כבר לפני מספר שנים. אנחנו מזהים עליות בחנויות למוצרי פנאי, מוצרי מזון, מוצרי ניקוי וחיטוי, ספרים דיגיטליים, מוצרי מטבח, ואף מוצרי חשמל ואלקטרוניקה הנדרשים לעבודה מהבית".

 

"כמו שאמרתי, ישנן קטגוריות רבות של מוצרים שחוות עליות עצומות במכירות בעקבות הקורונה", טוען בר. "בחברה שלנו אנו יודעים לזהות הזדמנויות מסוג זה, באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים מבוססי ביג דאטה ו-AI, ובכך לשנות את היצע המוצרים בחנויות הדיגיטליות שאנחנו מנהלים ולמקסם רווחים עבור המשקיעים".

 

בר אינו טועה. לדעת מומחים רבים, ביניהם ג'ים קריימר, המגיש המפורסם של תוכנית הפיננסים 'Mad Money' ברשת 'CNBC', עכשיו זהו הזמן הטוב ביותר להשקיע בחנויות סחר אלקטרוני. בין פלטפורמות האי-קומרס המומלצות נמצאות Shopify, Etsy ו-Amazon המוכרת.

 

"החברה שלנו, חברת TCM, למעשה מאתרת ורוכשת חנויות סחר אלקטרוני בפלטפורמות כמו אמזון ושופיפיי, עבור לקוחותינו אומר גבי בר שני ומוסיף: "אנו מלווים את כל התהליך, הכולל את איתורו של הנדל"ן הדיגיטלי, השבחתו וניהולו. כל זה מתבצע באמצעות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שפיתחנו המאפשרים לנו לייצר ללקוחותינו רווחים מניבים כבר מהיום הראשון".

 

צוות  TCM- גם בימי הקורונה נשארים מאוחדים בעבודה מהבית ומעניקים ערך ללקוחותינו מהעולם החדש  (צילום: אורי כרמי)
צוות TCM- גם בימי הקורונה נשארים מאוחדים בעבודה מהבית ומעניקים ערך ללקוחותינו מהעולם החדש (צילום: אורי כרמי)

  

חברת TCM – ההזדמנות כאן ועכשיו עבור כולם

במהלך השיחה עם גבי ושני בר, מבהירים לי בני הזוג כי הסיבה שחברת TCM צומחת ביעילות - גם בימים אלו היא, שילוב ערכי ליבה כמו אמון ונדיבות שנמצאים בהון האנושי בחברה. "TCM עוסקת רבות ביזמות חברתית ובפרויקט חולמים בגדול לנוער בסיכון במספר מרכזים בארץ. התרגום של הערכים מתבטא בערך שההון האנושי נותן ללקוחותינו .כשההון האנושי שלנו מתנהל מתוך תושייה ואמון, הוא יכול להעניק אותו בחזרה ללקוחותינו", אמרה שני בר.

 

"אצלנו בחברה, הנכס הכי חשוב הוא ההון האנושי שלנו ולקוחות החברה". מציינת בר. "המטרה שלנו היא להיות כל יום הגרסה הטובה ביותר של עצמנו עבור לקוחותינו. במיוחד בימים אלו של משבר עולמי, אנחנו חיים את החזון של 'היום שאחרי' בקמפיין הפצה "The Day After" - כל אנשי הצוות שלנו מתמקדים בטוב שקיים עכשיו והצמיחה שתגיע, ההתמקדות באמון מאפשרת לנו להמשיך לייצר כאן ועכשיו".

 

"החזון שלנו הוא להעניק אושר כלכלי באמצעות ערכי ליבה, ע"י הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. אנחנו רוצים לקדם בראש ובראשונה ערכים של סובלנות, אהבה ואמון", מספרים לי גבי ושני בר בהתלהבות.

 

לסיכום, אני שואל את גבי ושני בר מה העתיד צופן עבור TCM, והם משיבים: "כיום חברת TCM אחראית לניהול השוטף של נדל"ן דיגיטלי בשווי עשרות מיליוני דולרים. בין לקוחותיה נמנים לקוחות פרטיים, קרנות השקעה פרטיות בישראל ובחו"ל. אחת מקרנות ההשקעה, קרן iArgento, הייתה המשקיעה הראשונה של חברת 'מובילאיי' ונכנסה כשותפה למספר נכסים דיגיטליים, וכיום מלווה את חברת TCM בדרך להנפקה בתהליך מול הבורסה האוסטרלית והקנדית".

 

"אנחנו מאמינים שאם נמשיך להטיב עם ההון האנושי שלנו - שיעניק את הערך ללקוחותינו, וביכולת הטכנולוגיות שלנו, נמשיך להתחזק ולקום כל בוקר בידיעה שהיום שאחרי כבר כאן. פיתחנו אפליקציית חזון שכל הצוות, כל יום, מעלים את החזון, המטרות והיעדים היומיים עבור לקוחותינו. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף להזדמנויות של העולם החדש בעולמות המסחר הדיגיטלי של TCM".

 

בדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק

 

לביקור בדף האוהדים שלנו:

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים