נונו לימיט: מותג בגדי הים שמעצב לנשים יפות בכל מידה
עם טווח מידות נדיב, גזרות שנוצרו במחשבה על גוף האישה וקולקציה שמתחלפת כמה פעמים בשנה מצליחה נופר תורג'מן מהמותג Nono לעשות את הבלתי אפשרי ולעצב לנשים בכל הגילים – וגם לגרום להן להרגיש כמו מיליון דולר
מגיל צעיר, נופר תורג'מן (25) ידעה שתעסוק בעיצוב אופנה. מי שגדלה בראשל"צ ועבדה באופנה שנים רבות, הרגישה בשלב מסוים כי הגיעה הזמן שלה לפרוץ ולבנות משהו משלה – מותג שאותו היא תבנה, תנהל ותגדיר במו ידיה. לא פלא שכשהגשימה את החלום, היא החליטה לתת למותג הזה שם שמרפרר לשמה – Nono, שם חיבה לנופר.
את המותג השיקה בעידודו של בן הזוג שלה, שראה את התשוקה שלה לעיצוב ובמיוחד לעיצוב בגדי ים – תחום שבו עסקה במשך ארבע שנים. היא פתחה את הסטודיו שלה בפתח תקווה ויצאה לדרך לפני כשנה, חדורת מטרה.
קהל הלקוחות שלה הוא גם מקומי, אבל נשים מגיעות אליה מכל העולם – ארה"ב, מקסיקו, יוון, הולנד ועוד. נופר עובדת על אתר איקומרס בימים אלה, וחולמת לפתוח חנויות נוספות בארץ וגם בחו"ל. ההשראה שלה, היא מספרת, מגיעה מנשים שפגשה לאורך הדרך, מהרצונות וההעדפות שלהן.
מותג בגדי הים של Nono מתאפיין בבדים איכותיים ומחטבים שנבחרים בקפידה, גזרות טרנדיות ונשיות, מבחר ענק וצבעים ייחודיים. נופר שמה לה למטרה להוציא 4-5 קולקציות חדשות מדי שנה – כל אחת שונה לחלוטין ומלאה בהשראה חדשה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.
"אני והתופרת האישית שלי עובדות עד השעות הקטנות של הלילה כדי ליצור גזרה מושלמת לכל דגם, תוך חשיבה על התאמה לגוף", היא מצהירה. "חשוב לי שכל דגם ייראה מדהים בכל מידה וכל אחת תרגיש מיליון דולר בים – לא משנה באיזו מידה היא. מבחינתי, זה היעד".
עד מהרה היא השיגה את היעד הזה והצליחה לעשות את הבלתי אפשרי: לעצב לנשים במידות XS-XXL, בגזרות שמחמיאות לכולן ומתאימות לגילי 15-65. "מגיעות אליי לקוחות בכל המידות ובכל הגילים. לפעמים אני מופתעת ואומרת לעצמי, איזה כיף שיש לי את היכולת לרצות כל אחת באשר היא".
קרדיטים :
אלה איילון ל"יולי"
צלם: זוהר שטרית
הפקה: שרון אלימלך