שתף קטע נבחר

הכירו את סנריו

השבוע על המפה, חברת סינריו, המספקת פתרונות אבטחת סייבר למכשור רפואי בבתי חולים. הישראלים שמאחורי הרעיון עונים על השאלון שלנו

חברת סנריו מגינה על החוליה החלשה ביותר בבתי חולים מבחינה אבטחתית - המכשור הרפואי שמחד מספק טיפול רפואי קריטי ומאידך פגיע ביותר לתקיפות סייבר. עד כה גייסה החברה כעשרה מיליון דולר.

 

תעודת זהות

מייסדים: לאון לרמן, דניאל ברודי

שנת הקמה: 2018

שנות עבודה בניו יורק: 2

 

איך נולד הרעיון?

״במסגרת תפקידים קודמים עבדנו לא מעט מול בתי חולים ונתקלנו בפרדוקס - למכשירים הכי קריטיים ויקרים - אין שום מעטפת הגנת סייבר. כל פתרונות אבטחת הסייבר הקיימים בבית החולים לא היו רלוונטיים עבור המכשור הרפואי - בעייתי להתקין עליהם סוכנים כי זה עלול להפריע לפעילות הקלינית, חומות האש לא מבינות את פרוטוקולי התקשורת המיושנים שלהם ובתי החולים תלויים לחלוטין ביצרני הציוד הרפואי בקבלת עדכוני תוכנה ותיקונים לחולשות. ראינו שכל יום שעובר יותר ציוד ״טיפש״ הופך להיות ״חכם״ ובעיית האבטחה נעשית רק אקוטית יותר״.

 

דגעדגע ()
מייסדי חברת סנריו. סטארטאפ השבוע

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

״תהליך ואלידציה אגרסיבי, במסגרתו דיברנו בשלב מוקדם מאוד עם לקוחות, תקפנו את עולם הבעיה מכל כיוון כדי להבין אותה לעומק, למדנו על הפתרונות החלופיים הקיימים והמגבלות הטכנולוגיות. בסוף התהליך, ידענו להגיד מה כואב ללקוחות ולתרגם את זה לפתרון בר ביצוע״.

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה צמיחה אמיתית?

״למעשה היו שתיים כאלו. האחת, הפסד מוקדם בפיילוט אצל מרכז רפואי גדול - שנתן לנו סטירת לחי, בשלב מוקדם בחיי החברה, וגרר שינויים מהותיים במוצר, מה שהביא לנקודת המפנה השנייה - דו׳׳ח חיובי של חברת האנליסטים המובילה Forrester שדירג את המוצר כפיתרון הטוב ביותר בקטגורייה, דבר שנתן לנו חשיפה רבה קרדביליות בשוק״.

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

״אנחנו מוכרים לבתי חולים שנמצאים בכל מקום ולא באיזור ספציפי, נוח לעבוד מול ישראל עם הפרשי השעות (לעומת החוף המערבי) ויש אקוסיסטם רפואי נהדר״.

 

מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

״כמה שיותר מוקדם יותר טוב, חשוב להיות קרוב לשוק היעד מהתחלה כי זה מקצר זמנים בצורה משמעותית״.

 

איפה תפסה אתכם תקופת הקורונה?

״הקורונה הגיעה בדיוק שבנינו צוות מכירות אמריקאי והתחלנו לצמוח במהירות״.

 

כיצד השתנו היעדים, או הצעדים שתכננתם בעקבות הקורונה?

״למזלנו, הקורונה העלתה את הביקוש למוצר שלנו וחווינו ברבעון האחרון גידול של 300% בהכנסות, מכיוון שכל נושא השרידות וזמינות השירותים הרפואיים קיבל עדיפות קריטית ואיתו ההגנה על המכשור הרפואי בארגון. למרות זאת, ביצענו לא מעט התאמות - כל פעילות השיווק שרובה התבססה על כנסים פיזיים הפכה לדיגיטלית, כל הפעילויות מול הלקוח ותהליך ביצוע הפיילוט עבר התאמות לעבודה מרחוק - התקנת שרתים מרחוק דרך הענן, שירות לקוחות מרחוק, ותהליכי מכירה עם התאמות לבניית ריליישנשיפ על בירה וירטואלית״.

 

האם אתם ממליצים לחברות בימי הקורונה להגיע לעיר או לא?

״כן, העיר מתאוששת, אתה בטיים זון עם הלקוחות שלך ומחירי השכירות (מגורים ומשרדים) בשפל היסטורי״.

 

האם מחפשים עובדים?

כן! כל הפרטים באתר שלנו www.cynerio.com

 

מפת הסטארטאפים הישראלים בניו יורק הוקמה על ידי גיא פרנקלין. המפה מאגדת בתוכה כ-300 סטארטאפים ישראלים ומאפשרת להם לגדול ולהרחיב את פעילותם בארה״ב בדרך חדשנית. למפת הסטארטאפים המלאה: www.IsraeliMappedinNY.com

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים