שתף קטע נבחר

מירס משיקה מותג לשוק הסלולרי – אמיגו

החברה תעלה קמפיין פרסומי. החברה תנסה לשווק את עצמה בעיקר בקרב בני משפחה של לקוחות המחזיקים במכשיר

חברת מירס תקשורת, המפעילה הסלולרית הרביעית, תצטרף בשבוע הבא באופן רשמי לפלאפון, סלקום ופרטנר. מירס תשיק את מותג הסלולרי לשוק הפרטי תחת השם אמיגו (בעברית – חבר). כך נודע לידיעות אחרונות". למרות השקת מותג אמיגו, השם מירס ימשיך להוביל את החברה.
כניסתה של מירס לשוק הסלולרי הפרטי תלווה בהשקה של מכשירי טלפון סלולרי חדשים של מוטורולה, המחזיקה במירס בבעלות משותפת עם אמפל.
ההשקה הרישמית של מותג אמיגו תלווה בקמפיין פרסומי שיעלה לאויר בסוף השבוע הקרוב באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-אנד-ורשבסקי. מירס החליטה לנסות למצב את עצמה, גם בשוק הפרטי, כחברה העומדת בקידמת הטכנולוגיה. עוד נודע, כי ניסיונות הגיוס הראשונים של החברה יתמקדו בבני משפחות הלקוחות שכבר מחזיקים במכשיר של מירס.

לפנייה לכתב/ת
המקצוענים
מומלצים