שתף קטע נבחר

מירס: הפרימיום של המתחרים הוא הסטנדרט שלנו

החברה משלימה את כניסתה לשוק הסלולרי בישראל עם השקת הקמפיין להחדרת המותג לשוק הפרטי – אמיגו

חברת מירס תקשורת משיקה את "אמיגו" – מותג סלולרי לשוק הפרטי. החדרת המותג תלווה בקמפיין בהיקף מאות אלפי דולרים בשלטי חוצות, טלביזיה ועיתונות.

בסוף השבוע עלו לאוויר טיזרים עליהם נכתב "הלו אמיגו". ביום רביעי הקרוב תעלה לאוויר תשובת הטיזר תחת הסיסמא שתלווה את הקמפיין – אמיגו – סלולרי טוטאלי במחיר מינימלי.

משה בר צבי, סמנכ"ל השיווק בחברת מירס, מסר כי "הבחירה בשם אמיגו נבעה מתוך אמונה מלאה במותג שיהיה חבר, חלק מכל אחד מאיתנו. מעבר להיות "אמיגו" שם זכיר, הוא משדר חדשנות, רעננות וסקרנות. כשם שחבר הוא הכל, כך גם אמיגו. גם מכשיר טלפון סלולרי דו קווי, גם ווקי טוקי, בעל רמקול חיצוני (ספיקר), אפשרות גלישה באינטרנט, ויכולת דיבור גם בחו"ל. בר צבי הוסיף, כי "הפרימיום של המתחרים הוא הסטנדרט שלנו".

המעבר לקידומת 057, השקת שרות הפרי-פייד - אמיגו כארד (כרטיסי חיוג בתשלום מראש), והשקת שרות אמיגו חו"ל – כיסוי תקשורתי מלא גם בארה"ב, היו צעדים ראשונים בכניסת החברה לעידן הסלולרי. השקת אמיגו והחדירה לשוק הפרטי, מהווה את השלמת כניסתה של חברת מירס לעידן הסלולרי בישראל.

 

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך מודעת הקמפיין של מירס
מתוך מודעת הקמפיין של מירס
מומלצים