שתף קטע נבחר

קמפיינים: תנו לחיות לחיות ומה שנשים רוצות

קמפיין אינטרנט התנדבותי יקדם את ההופעה שנערכת עבור תנו לחיות לחיות. פז'ו מצידה מעלה קמפיין ל-206 קופה קבריולט החדשה

חברת מולטי-לוק (לשעבר רב-בריח) מעלה קמפיין להבלטת היכולת הטכנולוגית של החברה בתחום המיגון והנעילה. הקמפיין, בשווי 750 אלף דולר, יעלה בעיתונות ברדיו ועל שילוט חוצות. בקמפיין יובלט גם הלוגו החדש של החברה, ששונה לאחר שנרכשה על ידי התאגיד הבינלאומי ASSA ABLOY. סיסמת הקמפיין, שעולה במשרד וינברג-קרסו-שמיר-P.L.L, היא "מולטילוק. ליתר ביטחון!".

חברת דוד לובינסקי מעלה קמפיין למכונית פז'ו 206CC – 206 קופה-קבריולט. הקמפיין יעלה 700 אלף דולר ויימשך 3 שבועות. את הקמפיין מעלה משרד צרפתי-שטרנשוס-זמיר-Euro RSCG. הקמפיין יופיע בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובאינטרנט. את הקמפיין הפיקו במשרדי Euro RSCG בצרפת, ואת אתר האינטרנט הישראלי למכונית הפיקה חברת יורו אינטראקטיב, חברה באחזקת צרפתי-שטרנשוס-זמיר-Euro RSCG. סיסמת הקמפיין: "גם קופה גם קבריולט".

סטודיו C מעלה קמפיין פרסומי לרשת, העוסקת בחיטוב ועיצוב הגוף הנשי. הקמפיין, בהפקת משרד יהושע TBWA, יעלה 550 אלף דולר. סיסמת הקמפיין, שימשך 3 שבועות ברדיו ובטלויזיה, היא "סטודיו C – מה שנשים רוצות".

חברת שירותי בריאות כללית מעלה קמפיין נגד השמנת יתר בעלות של 500 אלף דולר. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובעלונים שיחולקו במרפאות. הקמפיין עולה באמצעות משרד מקאן-קשר-בראל, וימשך 3 שבועות. סיסמת הקמפיין: "השמנת יתר היא בעיה בריאותית, אין סיבה שתתמודדו איתה לבד". הקמפיין יעלה גם בארה"ב, בשיתוף חברת הביטוח דייויד שילד, ויופנה לישראלים המתגוררים שם.

חברת MIT מקבוצת מנפאואר-ישראל, מעלה קמפיין בעלות של 500 אלף דולר לשירותי ההכוונה וההשמה שלה לעובדים בענף ההיי-טק. הקמפיין, בהפקת משרד פלד-מזרחי-TMPW, יעלה בסוף השבוע בעיתונות ובאינטרנט, ולאחר מכן גם ברדיו ובשילוט חוצות. סיסמת הקמפיין: "בלי פוזות, בלי פאניקה ובלי טובות".

בית הספר לשפות "וול-סטריט" מעלה קמפיין בעלות של 500 אלף דולר לשירותי לימוד האנגלית של בית הספר. סלוגן הקמפיין הוא "וול סטריט נותן לך הכי הרבה כדי שתדבר אנגלית". הקמפיין, בהפקה עצמית, עולה ברדיו ובעיתונות.

עמינח מעלה קמפיין למזרונים במגזר הערבי, בעלות של 500 אלף שקל. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום אלבוסתאני יעלה בעיתונות, ברדיו ובשילוט חוצות. כוכבי הקמפיין הם שחקן הכדורגל אלמנאן טיטי וארוסתו והבה, בו נראה השחקן ישן היטב על מזרון עמינח ומגיע למשחק הכדורגל בכושר מלא.

קמפיין נוסף עולה לעמותת תנו לחיות לחיות. זהו קמפיין אינטרנטי הנערך בהתנדבות. הוא יעלה במספר אתרי אינטרנט, בהם מעריב, הכספת, נענע, ONE, ספורטלו, סטרט, ביזפורטל ומומה. את הקמפיין הפיקו במשרד ג'ינג'ר, והוא נערך על מנת לתמוך במופע אומנים רחב הנערך למען העמותה ב-8/5. בתאריך זה גם ייפסק הקמפיין. במופע יעלו אביב גפן, אביתר בנאי, מיכל אמדורסקי ועוד אומנים וחברי כנסת.

"ליידי ספיד סטיק" מעלה קמפיין ריחני בעיתונות הנוער והנשים. הקמפיין יעלה לדיאודורנט ריחני שאינו מותיר סימן על הבגדים ומרחיק ריח זיעה למשך 24 שעות. הקמפיין יתבסס על מודעה, בה ידרש גירוד בית שחי של בחורה מצולמת כדי לשחרר את הריח של הדיאודורנט. המודעה עוצבה במשרדי Y&R בניו יורק, והותאמה לעברית על ידי משרד שלמור-אבנון-עמיחי-Y&R.

חברת מדיטק תצא בקמפיין למלחמה בתאונות הדרכים, במסגרתו תחלק 50 אלף עלוני הסברה בבתי מרקחת בכל רחבי הארץ.

תבל דיגיטל מעלה קמפיין אינטרנטי באתרים TheMarker ו-ynet. הקמפיין בנוי על באנר קופצני המעודד את הגולש להקליק עליו. את הקמפיין בנתה חברת אוק אינטראקטיב, בעלות של 10,000 דולר.

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פז`ו. הגג מתקפל
פז`ו. הגג מתקפל
הופעה למען החיות. הקמפיין בהתנדבות
הופעה למען החיות. הקמפיין בהתנדבות
מומלצים