דמי הבראה
האם כל מעסיק חייב לשלם דמי הבראה פעם בשנה? אם כן, לכמה ימים ואיך מתמחרים זאת?
תשובת מומחי ynet:
עובד זכאי לדמי הבראה רק לאחר שהשלים שנת ותק ראשונה. הקיצבה תשלום באחד מחודשי הקיץף יוני-ספטמברץ התעריף למגזר הפרטי הוא 282 שקל ליום, ועובדים בשירות המדינה ועובדי מוסדות ההסתדרות יקבלו 320.5 שקל ליום. עובדים במגזר הפרטי יקבלו בשנה הראשונה דמי הבראה לפי חמישה ימים, בשנה השנייה והשלישית 6 ימים, ומהשנה הרביעית ועד העשירית שבעה ימים.
פורסם לראשונה
מומלצים