שתף קטע נבחר

אתם שיתפתם
    זירת הקניות
    המוסד: דרושים קציני איסוף
    במסגרת קמפיין חדש לגיוס קציני איסוף, מסביר לראשונה המוסד את מהות התפקיד. "קצין האיסוף הוא במאי, תסריטאי ושחקן במציאות שהוא יוצר כדי ליצור סביבה לאיסוף מודיעין. זהו אדם בעל כישורים אישיותיים נדירים המשלבים יכולות כמעט בלתי אפשריות"

    המוסד יוצא החל מהיום (ו') בקמפיין חדש לגיוס מועמדים לתפקיד קצין איסוף, ומפרט לראשונה את מהות תפקיד השטח המרכזי שלו. "קצין האיסוף (קצ"א) אחראי על ניהול וביצוע מבצעים לאיסוף מודיעין ממקורות אנושיים. המידע המודיעיני שמשיג קצין האיסוף מאפשר לדרג המדיני לקבל החלטות אסטרטגיות, ומהווה מכשיר בידיהם של הגופים הביטחוניים לביצוע מוצלח של המשימות המורכבות ביותר".
    לפי פרסום המוסד, "קצין האיסוף הוא במאי, תסריטאי ושחקן במציאות שהוא יוצר במטרה ליצור סביבה מתאימה לאיסוף המודיעין. מדובר באדם בעל רמה אישית גבוהה וכישורים אישיותיים נדירים, המשלבים יכולות כמעט בלתי אפשריות - להיות 'שחקן' כלפי חוץ ובה בעת ישר ומחוייב למשימתו ולביטחון המדינה".
    לפי המוסד, "קצין האיסוף נדרש לתחכום, יצירתיות, כושר המצאה ואילתור שיאפשרו לו לבצע מבצעים מורכבים של איסוף מודיעין. בדרישות התפקיד בולטים מאפיינים יחודיים כגון סקרנות וחשיבה יצירתית, כושר משחק, יכולת לעבודה עצמאית, גמישות בעבודה מול תרבויות שונות, ועבודת צוות בתנאי אי ודאות. התפקיד מחייב שירות בחו"ל לתקופות קצובות, ומתבצע באזורים שאינם עויינים. התפקיד דורש שליטה מעמיקה בשפות זרות", נכתב במודעה.
    קמפיין הגיוס מהווה המשך של שני הקמפיינים הקודמים. לדברי גורמי ביטחון, "בקמפיינים הקודמים התקבלו אלפי פניות, ובעקבות הקמפיין הראשון שנועד לגיוס קציני איסוף, מבלי לציין זאת, התקבלו להכשרה בארגון כמה אנשים, הנמצאים בו גם כיום". על פי מקורות זרים, נמשכת הכשרת קציני איסוף במוסד כשנתיים.
    לפי בוני הקמפיין החדש, "מיקוד המודעות חושף את מאפייני התפקיד ודרישותיו ונועד להסיר את אי הוודאות העלולה לגרום למועמדים פוטנציאליים להימנע מלפנות. יש אנשים שכלל לא מכירים את התחום וזו החשיפה הראשונה שלהם לאפשרות לעבוד בארגון מודיעין".
    המודעה עצמה, שתפורסם בעיתונים היומיים, מעוצבת בדומה למודעות הקודמות של המוסד. היא נושאת את סמל המדינה, ואת המנורה הנפתחת לאופק, ותחתיה האמירה: "המוסד נפתח, לא לכולם. לא לרבים. אולי לך". את קמפיין הפרסום מלווה משרד הפרסום "אריאלי".

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים