שתף קטע נבחר

חברת מעבדות ג'יג'י מקימה רשת מכוני קוסמטיקה

היקף ההשקעה: 3.5 מיליון שקל. בשלב הראשון יפתחו 20 מכונים ברחבי הארץ, במטרה להגיע תוך שנה לפריסה מלאה הכוללת 60 סניפים

חברת מעבדות ג'יג'י, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי קוסמטיקה לשוק המקצועי, מקימה רשת מכוני קוסמטיקה תחת השם (ג'יג'י קליניקס), בהשקעה של 3.5 מיליון שקל.
הרשת החדשה תיפתח על בסיס זכיינות, בשיתוף קוסמטיקאיות בכירות. בשלב הראשון יפתחו 20 מכונים ברחבי הארץ, במטרה להגיע תוך שנה לפריסה מלאה הכוללת 60 סניפים.
הרשת תספק מגוון של טיפולים קוסמטיים, כשבנוסף יוקמו במכונים נקודות מכירה במסגרתן יוצגו וישווקו מוצרי החברה.
רון לנדאו, מנכ"ל מעבדות ג'יג'י, מוסר כי המגמה היא לשדרג את מכוני הקוסמטיקה בישראל, ולמצב אותם כמכונים פרה–רפואיים. לדבריו, מטרת פתיחת הרשת היא להשקיע בהגדלת השוק ולא רק בנתח שוק על חשבון המתחרים.
במקביל להרחבת הפעילות מחליפה החברה לוגו שיחשוף את השם GIGI. מעבדות ג'יג'י השקיעה 2.5 מיליון שקל בהטמעת הלוגו החדש, שיכלול את כל הממשקים הפנימיים והחיצוניים של החברה, חשיפה בכל אמצעי המדיה השיווקית וכן החלפת השילוט.
מעבדות ג'יג'י מהווה כיום כ-48% משוק תכשירי הקוסמטיקה המקצועית. החברה מחזיקה 11 מרכזי הפצה בפריסה ארצית והיא משווקת לכ-6,000 מכוני קוסמטיקה בארץ.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים