ערוץ אגו עולה לאוויר ורץ לספר לחבר'ה
ערוץ הגברים החדש שעולה לאוויר בכבלים הדיגיטלים יוצא בקמפיין תחת הסיסמא "ערוץ לספר לחבר'ה"
ערוץ הגברים החדש "אגו", שישודר החל ממרץ בכבלים הדיגיטלים של שלוש חברות הכבלים – תבל, מתב וערוצי זהב, עולה בקמפיין בערוצי הכבלים תחת הסיסמא "ערוץ לספר לחבר'ה".
הקמפיין, בהפקה עצמית של חברת zoe המפעילה את הערוץ בשיתוף החברה האם- ענני תקשורת, כולל ארבעה סרטוני טיזר באורך של כ- 15 שניות, המציגים סיטואציות גבריות המתייחסות לארבעת עולמות התוכן של אגו: כסף, אקשן (פנאי אתגרי), צעצועים (גאדג'טס) וריגושים (ארוטיקה רכה).
אור לפיד בר-טל, מנהלת הקריאייטיב של הקמפיין, אומרת כי "התפיסה היא מעיין הומאז' לסגנון הפתיחים של סדרת סרטי ג'ימס בונד, עם משחק של צלליות המציגות בהומור סיטואציות גבריות מוכרות". לבד מהטיזרים, הופק סרטון פרומו כללי (30 שניות) המציג את הערוץ ומהווה תשובה לסרטוני הטיזר שישודרו לפניו.
לדברי ארז ברגבאום, מנהל הקריאיטיב של חברת zoe, "השאלה המרכזית שעמדה לפנינו היתה כיצד הופכים את הקהל הגברי, כלומר 50% מהאוכלוסייה, לקהל הומוגני יחסית שאפשר לפנות אליו בקול אחד ובמסר מובהק".
לדברי ברגבאום, התשובה הייתה בזיהוי המקומות שבהם הגבר האינדיבידואל הופך לחלק מקבוצת הגברים או הקהילה הגברית, כמו מילואים או בילוי גברי משותף בפאב. מאותה תפיסה נולדה גם הסיסמה המלווה את הערוץ – ערוץ לספר לחבר'ה. סיסמה המחדדת את הקהילתיות ואת החוויה הגברית הישראלית".
אגו ישדר 24 שעות ביממה בכבלים הדיגיטליים, ולקוחות שיהיו מעוניינים בו יצטרכו להיפרד מ-10 שקלים בחודש. בחודש הראשון הצפייה תהיה חינם.