שתף קטע נבחר

קצת לפני הצ'ק אין: 7 דברים שחובה לקנות לפני הטיסה

הסתובבנו בנמל התעופה עם צחי קומה, מנחה טלויזיה, עיתונאי וגבר אלפא, שהמליץ לנו על המוצרים המועדפים עליו בדיוטי פרי

דיוטי פרי  (יח
(יח"צ)

 

החופשה מתחילה בדיוטי פרי, אתם בטח כבר יודעים את זה. שנייה לפני שעולים על המטוס, צחי קומה חולק איתנו כאן את רשימת המוצרים שהוא אף פעם לא מפספס בחנות ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי: הבשמים, האלכוהול וכל מה שביניהם.

 

דיוטי פרי (יח
(יח"צ)

קליניק

קרם עיניים לגבר

קרם העיניים של קליניק הוא אחד המוצרים השווים של המותג עם שיק בית המרקחת, שמרגיש כמו משהו שהולך לעשות לעור הפנים בכלל והעיניים בפרט רק טוב. אריזה קטנה וחמודה, שאפשר גם לקחת איתכם לחו”ל ולמרוח על העור הרגיש בסוף יום עתיר שמש.

 

 

דיוטי פרי  (יח
(יח"צ)

טיזיאנה טרנזי

Tiziana Terenzi - Sunsation

אולי הבושם הכי מפתיע ומרגש שיצא השנה. בית הבישום הבוטיקי והסופר יוקרתי מאיטליה, טיזיאנה טרנזי, השיק החודש ניחוח יוניסקסי שנולד בהשראת תל אביב, בניחוח קיצי ונפלא עם תו מודגש ורענן של אשכוליות. קסם אמיתי שהוא גם אחלה מתנה – ושאפשר להשיג רק בדיוטי.

 

דיוטי פרי (יח
(יח"צ)

m&m’s

בוטנים – אריזה משפחתית

מי שמכיר אותי יודע שלמתוקים אני לא מסרב, או לפחות מאוד מתקשה להגיד להם לא. m&m’s בוטנים הם אהבה שלי של שנים, ונמכרים בדיוטי פרי במארז משפחתי מושחת במיוחד. חלום לגרגרנים ולחובבי מתוקים!

 

דיוטי פרי (יח
(יח"צ)

טום פורד סוליי בלאן

Tom Ford Soleil Blanc

כל אחד מהבשמים של טום פורד מצליח להוות שיא של קלאסה ויוקרתיות. הניחוח הקיצי הזה, שנוצר בהשראת החופים של הריביירה הצרפתית והחופים הזהובים של ניס וסן טרופה, אהוב עליי במיוחד.

טיפ שלי: שלבו וערבבו אותו על הגוף עם עוד ניחוח של טום פורד ליצירת ריח ייחודי משלכם.

 

דיוטי פרי (יח
(יח"צ)

ויסקי ג'וני ווקר

Black Triple Cask Edition

וויסקי במהדורה מוגבלת וסופר מיוחדת של ג’וני ווקר שאפשר לרכוש רק בחנויות דיוטי פרי ברחבי העולם – ג’יימס ריצ’רדסון היא אחת מהן. מתבסס על תזקיקי סינגל מאלט שהתיישנו בשלושה סוגים של חביות, אחת אחרי השנייה: ראשית בחביות שבהן שהה קודם לכן וויסקי ברבן, אחר כך בחביות ששימשו לישון יין שרי ספרדי ומעניקות למשקה רוך וניחוחות מתקתקים, ולבסוף בחביות שיושן בהן רום, להעמקת הטעם והעושר של המשקה. התוצאה: משקה אלגנטי, פירותי במקצת ובעיקר חלק מאוד. אחלה מתנה לעצמי או לחברים שלי, שישוויצו בוויסקי נדיר ומיוחד.

 

דיוטי פרי (יח
(יח"צ)

אסתי לאודר - סרום לילה

Advance Night Repair

סרום הוא אחד המוצרים הכי מועילים שהכרתי בשנים האחרונות לשמירה על רעננות ובריאות העור. והסרום של אסתי לאודר הוא אולי המפורסם שבהם, כזה שנהנה מההילה שלו בזכות ולא בחסד. הצטיידות חובה בדיוטי – גם בזכות המחיר המשתלם.

 

דיוטי פרי (יח
(יח"צ)

יקב לוריא – יין לבן

 Gewurztraminer

יין ישראלי מעולה ומושלם לקיץ: גוורצטרמינר פירותי של יקב הבוטיק הנחשב לוריא. וגם כשר, מה שבמקומות מסוימים קצת מאתגר למי ששומר. לקחת כפינוק למלון או לדירה בחו”ל – או כמובן הביתה.

 


פורסם לראשונה 08/09/2019 17:20
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים