שתף קטע נבחר

גם למי שעוד לא היה בחופשת סקי - הכל כלול פותר הכל, כולל הכל

סנובורד, מגלשיים, מזחלות, עיירות ציוריות או סתלבט מול נוף – חופשת החורף שלכם יכולה להיות לוהטת במיוחד, אם רק תקבלו החלטה אחת גאונית

סקי - קלאב מד (צילום: יח
להכל כלול יצא שם רע - וחבל(צילום: יח"צ)

 

לרעיון של "הכל כלול" יצא שם קצת רע. בלגן בבריכה, צעקות, ולעמוד בתור בקיוסק כדי לדרוש את הקולה החמישית שלך הבוקר פשוט כי כבר שילמת על הכל אז חבל לצאת פראייר. אבל מה שקורה בחופשה משפחתית בפסח או בקיץ לא תקף בכלל לחופשת סקי חורפית בנוף ציורי של הרים מושלגים.

 

בסקי, הכל כלול זה רעיון נפלא. לא צריך לדאוג לסקי פס, להדרכה או לדרך מהמועדון למסלול. לא חושבים על ארוחות ולא מסתובבים קפואים באיזו עיירה בחיפוש אחרי מקום טוב לדרינקים של האפרה סקי. לא צריך לחשוב מה לעשות אם תרצו איזו פעילות שוברת שגרה, או סתם לתת לגוף לנוח מכל האקשן. ומה שהכי חשוב במקרה שאתם הורים: לא צריך למצוא תעסוקה לילדים כל הזמן. אפילו לא צריך לדעת לעשות סקי.

 

בכלל, חופשת סקי זה אחד הדברים. מעולם לא שמענו על מישהו שיצא לחופשת סקי וחזר ממנה בתחושה שזה לא בשבילו. בטח אם היה לו מספיק שכל לשים בצד את כל החבילות והדילים ופשוט לעשות הזמנה באחד מעשרות אתרי הסקי של קלאב מד. ואם אתה חושב עכשיו "כן, אבל קלאב מד זה יקר" אז תדע שפספסת, כי הסכום הזה כולל את כל הדברים האלה שבחופשות אחרות תצטרך לא רק לשלם עליהם מכיסך, אלא גם לטרוח למצוא אותם ולדאוג בגללם כל הזמן.

 

זה מתחיל בהגעה לאתר, שבמרבית הקלאב מדים פשוט מתחיל בדלת של המועדון. לא עוד ההמתנה המעיקה הזאת לאוטובוס אחרי יום גלישה כשכל הציוד על הגב שלכם. הולכים לאזור של הלוקרים בקלאב, עולים על ציוד, וזהו, אתם שם. כי ככה זה בסקי אין / אאוט.

 

סקי - קלאב מד (צילום: יח
דבר לא יפחיד את המדריכים המנוסים(צילום: יח"צ)

 

זה ממשיך בהדרכה. גם אם אתם חלודים או לא גלשתם מעולם — שום דבר לא יפחיד את המדריכים המנוסים של קלאב מד. הם יודעים בדיוק איך לתת לכם כלים לשיפור הטכניקה או לבנות לכם ביטחון לאורך החופשה, כך שבחופשה הבאה תוכלו לעשות דאווינים על החברים שלכם. ההדרכה הזאת אגב מתחילה בגיל ארבע, מה שאומר שגם הילד שלכם יכול להיות אלוף. אה, ולילדים יש הדרכות סקי בעברית בשבועות נבחרים בעונה.

 

בכלל, בקלאב מד יודעים שגם ההורים הכי מסורים רוצים להרגיש קצת כמו רווקים כשהם בחופשה. אז הם פשוט בנו סל פעילויות שלם ומגוון לילדים שלכם, ואתם רק תבחרו באיזו מידה להישען עליו.

 

וכמו שאמרנו, חופשת חורף זה לא רק סקי. יש המון פעילויות נוספות כמו הליכה נורדית, נסיעות לעיירות ציוריות שהביטוי "כמו מתוך גלויה" הומצא בשבילן או פשוט סתלבט מטורף בקלאב. לאכול בבופה עשיר כמו שאף פעם לא ראיתם, לשתות מתי שבא לכם, לקפוץ לבריכה המחוממת או למכון הכושר.

 

ממש עכשיו, בינואר, קלאב מד פותחים את המכירות לחורף הבא, ללוקיישנים הטובים ביותר באלפים הצרפתיים ובאיטליה. וטיפ קטן מאיתנו: מי שסוגר חופשה בימי המכירות, 21 עד 23.1, מקבל הנחה של 15%. אבל גם לבלות את ינואר במשרד עם כוס תה טוב זה מגניב. אמר אף אחד אף פעם.

 

סקי - קלאב מד (צילום: יח
תמיד אומרים כן לחופשה(צילום: יח"צ)

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים