שתף קטע נבחר
צילום: Shutterstock

הוא סבבה והכול, אבל מתכתב בצורה משעממת

"אני יוצאת עם מישהו חדש כבר משהו כמו חודש, הוא די נחמד והכל, אבל אני שונאת את הצורה שבה הוא מתכתב - הוא לא מגיב לניסיונות להצחיק או להגיד משהו שנון מצדי, עונה תשובות יחסית תמציתיות, ולוקח שעות עד שהוא עונה להודעה ממני. אולי הוא לא כזה מעוניין?". אתן שאלתן, קצ'קעס עונה

אישה מתכתבת (צילום: Shutterstock)
אתה מקסים אבל אני שונאת את איך שאתה מתכתב איתי. אוף(צילום: Shutterstock)

היי קצ'קעס, מה שלומך?

אני יוצאת עם מישהו חדש כבר משהו כמו חודש, הוא די נחמד והכל, אבל אני שונאת את הצורה שבה הוא מתכתב - הוא לא מגיב לניסיונות להצחיק או להגיד משהו שנון מצדי, עונה תשובות יחסית תמציתיות, ולוקח שעות עד שהוא עונה להודעה ממני. זה משונה, כי כשאני כבר אומרת לו "יאללה, היום עושים משהו מגניב" ומציעה את הפאב החדש בשכונה, הוא דווקא כן מגיע ומתעורר לחיים. בגלל הקצב המשונה שלו, שמתי לב שגם אני מתחילה לענות על הודעות באיחור, ומשתמשת בשפה 'קולית' יותר כדי לא לצאת מתלהבת. יכול להיות שיש זנים של בחורים שפשוט לא יודעים ללחוץ על מקשים במקלדת של הטלפון או שמשהו אחר משתבש לי?

 

סופר-קלדנית יקרה,

אתחיל ואומר: "היי, אני מרגישה נהדר, תודה ששאלת", כל כך נחמד להיתקל בבת אנוש שלוקחת עוד שנייה וחצי לשאול בשלומי (כן, אני מודעת למידת הפולניות המשתמעת מדבריי, ועדיין הייתי חייבת לתת לך קרדיט על נחמדות). ולשאלתך, מה גורם לאדם להיות איטי ואפאטי להחריד? ובכן, קיימים שלל גורמים שגורמים לאדם להיות עייף, משועמם או כבד כפי שאת מתארת את הבחור שלך. זו יכולה להיות עייפות קיצונית ומסוכנת שבה העיניים טרוטות, מסת השריר נמוכה, והייצור התשוש והמסכן נראה כמו גרסה מוצלחת פחות של בובת סמרטוטים מראשית המאה הקודמת.

 

במצב כזה, כשבקושי יש לו כוח לנשום, בטח שלא תהיה לו אנרגיה להעריך את שנינותך או את הטעם האנין שלך במקומות לצאת אליהם. אפשרות אחרת היא שאולי זה אופי. יכול להיות שהוא עד כדי כך צ'יל, ששום דבר לא מצליח לעבור את חומת האדישות הכאילו-מגניבה שלו. לא רעידת אדמה, משבר כלל עולמי או הבחורה שאיתה הוא יוצא.

 

אני למשל מאוד אוהבת לראות רקדנים מקצועיים רוקדים טנגו. לא שאני יודעת איך להסתנכרן לכוריאוגרפיה שכזו, אבל נחמד לראות יצורים אנושיים שאינם 'קלמזיים' בצורה יוצאת דופן שכזו. לאחרונה קראתי כתבה על פיתוח שמבוסס על טנגו ועוזר לנכים; בקיצור נמרץ - המפתחים של המערכת הזו משתמשים בעקרונות ההתאמה בין בני הזוג כדי לגרום שאנשים בעלי לקות ראייה להיות מובלים על ידי אנשים רואים בגזרת תנועות קטנות מאוד ובלתי מורגשות.

 

מה שעובד לאנשים שאיבדו את מאור עיניהם בטוח יכול לעזור לברי המזל שמסוגלים להבחין בין אדום לירוק. מערכות יחסים הן ממש כמו טנגו (כן, גם לאנשים עם שתי רגליים שמאליות, עקומות עם פלטפוס). צעד קדימה, צעד אחורה, חצי סיבוב לכאן ועוד איזו תנועה חושנית לשם. הכול בתיאום, כשבני הזוג מביטים זה בעינו של זו בבגדי ריקוד צמודים ובשיער אסוף ומסודר.

 

יכול להיות שהבחור שלך מאותגר טכנולוגית באופן שמצריך ייעוץ רפואי מהילד הקרוב שתמצאי ברחוב. יכול להיות שהוא אדם עסוק, שהוא מפתח שלל פיתוחים ומציל ילדים רעבים במדינות עולם שלישי. אם הוא עונה ביובש, וניעור לחיים רק באירועים מסוימים ביותר, גם יכול להיות שהוא לא עד כדי כך מעוניין, או מעוניין הרבה פחות ממך. אנשים אמורים להתלהב מקשר חדש, צריכים לרצות לתקשר עם האדם החדש והמופלא שנכנס לחייהם, ולכל הפחות, גם אם אין להם עצם אחת של חוש הומור בגוף – צריכים לנסות לזרום עם הניסיונות לשעשע, או לנסות לבסס בדיחות משותפות ששניכם תוכלו ליהנות מהן.

 

אם הוא כן בקטע, אבל מתנהל בצורה אחרת לגמרי ממך, וגרוע מכך - בצורה שגורמת לך להרגיש שלא בנוח לחלוק איתו את ההתלהבות והחיות שלך - יכול להיות שאתם לא הפרטנרים הכי טובים לטנגו. את יכולה להגיד לו, בצורה בטוחה לגמרי, שחוסר התקשורת ביניכם מכבה את ההתרגשות שלך מהקשר. הוא יצטרך להחליט אם לצעוד צעד קדימה, או לפנות את הרחבה כדי שאת תוכלי למצוא לך מישהו אחר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
אבל למה אתה כזה יבשושי?
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים