שתף קטע נבחר

אהבה מהכלבים: "נייקי וג'ו חיברו בינינו"

סיפור האהבה המיוחד של רמי ושירן יזכיר לכם את הסרט "101 דלמטיים". גם ענבל ושי הכירו הודות לאהבתם לכלבים, רק שהפעם היתה זו הכלבה של שי ששימשה כשדכנית. ראיון

אחד הסרטים שהכי אהבתי בילדותי היה "101 כלבים דלמטיים", או בשמו הנוסף: "101 כלבים וגנבים". חלקו הראשון של הסרט הוקדש לסיפור אהבה מתוק שנרקם בין שני רווקים שמחפשים זוגיות בעיר הגדולה, ונפגשים הודות לאהבתם המשותפת לכלבים דלמטיים. הסיפור שלי אינו רחוק כל כך מעלילת הסרט האהוב: כשגדלתי ועברתי לגור לבד, נכנס לביתי ז'אן פייר, כלב מסוג קינג צ'ארלס, סוג המכונה "כלב צעצוע". כצפוי, ז'אן-פייר "השיג" לי לא מעט בחורים שהתחילו איתי בזכותו, כי הרבה יותר קל לגשת לבחורה כשאפשר להתחיל לדבר או להחמיא לה על הכלב החמוד שלה.

 

בהמשך הצטרפתי לקבוצת פייסבוק בשם "גם לי יש קבליר רינג צ'ארלס", המאגדת בתוכה סצנה של בעלי כלבים מסוג קינג צ'ארלס, שכמו הורים טריים לתינוקות, מוכרחים להיות מוקפים באנשים כמוהם שיאפשרו להם להעלות פוסטים מלאי אהבה לכלבים הקטנים והאהובים שלהם, ולהתייעץ על נושאים שונים. שם גם נתקלתי בסיפורם של רמי ושירן, שהמחיש לי שאפילו סיפורי האגדה של דיסני יכולים להתגשם. לדברי שירן, הכלבים למעשה הפגישו ביניהם, קצת כמו בסרט ההוא, רק בגרסה הפייסבוקית והמודרנית.

רמי ושירן. אגדת דיסני שהפכה למציאות (צילום: אוסף משפחתי) (צילום: אוסף משפחתי)
רמי ושירן. אגדת דיסני שהפכה למציאות(צילום: אוסף משפחתי)
 

"בגיל 22 רציתי שיהיה לי כלב וביקשתי מההורים שלי. לקלידן של עברי לידר היה כלב ממש חמוד, ואחרי בירורים באינטרנט הבנתי שהסוג הוא קינג צ'ארלס", מסבירה שירן (28) מחולון. "אחרי חיפושים ממושכים ומסע שכנועים, הבאתי את נייקי והאהבה הייתה מיידית. אחרי חצי שנה שנייקי היה אצלי גיליתי על הקבוצה בפייסבוק, והייתי מעלה אליה תמונות וסרטונים שלו. בהמשך גם פתחנו, אני וחלק מאנשי הקבוצה, קבוצת אילוף בפארק הירקון".

 

התחביב המשותף הזה של חיות מחמד, גרם באופן טבעי לאחווה בין משתתפי הקבוצה. אחרי שהסתיימו המפגשים של קבוצת האילוף, מספרת שירן, הם הרגישו צורך להמשיך ולקיים מפגשים חברתיים עם הכלבים, כשאחד המפגשים התקיים בפארק בראשון לציון. "הגעתי עם נייקי ורמי הגיע עם ג'ו. כבר אז הייתה איזושהי התקרבות ביני לבין רמי, וגם נייקי וגו' הסתדרו מצוין".

 

כאשר המפגש הסתיים שירן מיהרה הביתה על מנת להוסיף את רמי לפייסבוק ולתייג אותו בתמונה המשותפת שעשו יחד במפגש. "המשכנו לדבר בפייסבוק עד שהחלטנו לצאת לדייט, ושם כבר היה ברור שנועדנו זה לזו. במפגש השני הפגשנו שוב את הכלבים, והם ישר ליקקו אחד את השני וכשכשו בזנבות שלהם. זה היה מפתיע לכשעצמו, כי הם אינם מסורסים ושניהם זכרים, ולמרות זאת הם כל כך משלימים זה את זה וחיים בהרמוניה".

עכשיו תורם של נייקי וג'ו (צילום: דני רדיס) (צילום: דני רדיס)
עכשיו תורם של נייקי וג'ו(צילום: דני רדיס)

"כשאבא של רמי הוציא את שניהם, הוא ידע שנהפוך למשפחה" (צילום: דני רדיס) (צילום: דני רדיס)
"כשאבא של רמי הוציא את שניהם, הוא ידע שנהפוך למשפחה"(צילום: דני רדיס)
 

אחרי תשעה חודשים של אהבה, רמי הציע לשירן נישואים והם עברו לגור ביחד. ההצעה, אם תהיתם, הייתה רגילה ולא היו מעורבים בה כלבי קינג צ'ארלס הנושאים טבעת אירוסין בפיהם. גם בזמן שחלף עד החתונה, נייקי וג'ו התקרבו עוד יותר. "עד היום הם ישנים אחד על השני, ויוצאים לטיולים ביחד. אגב, בפעם הראשונה שהגעתי אל רמי הביתה כדי להכיר את ההורים שלו, באתי עם נייקי, וההורים שלו שמחו ממש שיש עוד קינג צ'ארלס בנוסף לג'ו. מאוחר יותר, כשאבא של רמי הוציא את שניהם לטיול, הוא מיד ידע שזה זה, ושנהפוך למשפחה".

 

"כשנפגשנו עם הרב אמרתי לו שהכלבים יהיו השושבינים בחופה, מכיוון שהם האחראים לשידוך", מוסיפה שירן בשעשוע. "הוא נורא שמח ואמר שאין לו בעיה שהם יהיו ליד החופה. בהזמנה לחתונה שמנו את הכלבים בתמונה, וגם ביום החתונה - אתי, המלווה, לקחה אותם מהבית של הוריי והביאה אותם לאולם כדי שנלביש להם את הטוקסידו. הם הסתובבו בין האורחים, וכשהגיע רגע החופה הם היו הראשונים להיכנס. הם נעמדו בצידי החופה ועמדו שם עד שטקס הקידושין התחיל. זה היה מעמד מאוד מרגש".

 

הכלבה סקלה שידכה בינינו

רמי ושירן הם לא היחידים שהאהבה לכלבים שידכה ביניהם דרך הפייסבוק. לענבל (31) מקרית אונו לא היה כלב, אבל כשהיא חיפשה שותף לדירה דרך פייסבוק - היא נתקלה במודעה שבתמונה הראשית שלה הייתה כלבה. "הכלבה המדהימה סקלה היא זו שגרמה לי להתעניין בדירה מלכתחילה", מודה ענבל. "ואז באתי לראות את הדירה, שיחקתי קצת עם סקלה והחלטתי שאני רוצה לגור שם. בשי פחות התעניינתי, למען האמת, כי באותו הזמן יצאתי עם מישהו אחר בכלל".

הכלבה גרמה לה להתעניין בדירה. ענבל ושי (צילום: סימפל פוטו) (צילום: סימפל פוטו)
הכלבה גרמה לה להתעניין בדירה. ענבל ושי(צילום: סימפל פוטו)
 

יום אחרי שהיא עברה לגור בדירה, שי יצא למילואים. זה במבצע "צוק איתן", וענבל הציעה לשמור על הכלבה שלו בזמן הזה. "כמו הורים גרושים דיברנו כל יום על מה איתה, איך היא מסתדרת, איך לטפל ומה לעשות", מספרת ענבל. "המשפחה שלו באה לבקר ולעזור להוריד אותה לטיולים וכאלה. אחרי צוק איתן יצאנו פעמיים כשותפים, וכל אחד קצת הרגיש וקצת הדחיק, ובסוף אחרי חודש-חודשיים של חוסר ידיעה שבהם גם נפרדתי מהחבר שהיה לי, התחלנו לצאת באופן רשמי. ביוני 2016 התחתנו, וכמובן שהצטלמנו עם הכלבה השדכנית האהובה שלנו".

 

טיול עם הכלב יכול להפגיש בין אנשים, וחיבה משותפת לכלב מסוג מסוים יכולה להפוך לבסיס מצוין לתחילת קשר - אבל זו לא בהכרח חייבת להיות חיבה לכלבים. כל הצטרפות לקבוצת פייסבוק שהיא שיש בה מכנה משותף יכולה להיות בעלת פוטנציאל לשידוך. רמי ושירן יכלו באותה מידה לגלות זה את זו בקבוצת פייסבוק של חובבי מבוכים ודרקונים, חובבי בישול או מטפסי קירות. נראה שלמרות שמאשימים לא פעם את פייסבוק בניתוק ויצירת ניכור חברתי, יש מי שמוצא דרכה אהבה. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוסף משפחתי
הכלבים הפגישו ביניהם. רמי ושירן
צילום: אוסף משפחתי
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים