שתף קטע נבחר

צפו: שי ומיכל נלחמים על הנישואים שלהם

לפני חצי שנה מיכל הודיעה לשי שהיא רוצה להתגרש. שי עזב את הבית, אך כעבור חודשיים מיכל התחרטה והתחננה שהוא יחזור הביתה. כעת הם נלחמים על הסיכוי האחרון להציל את הקשר. צפו בקטע מתוך "הזדמנות אחרונה לאהבה"

 
להציל את הנישואים: הערב (ב') תעלה לשידור סדרת הדוקו ריאליטי "הזדמנות אחרונה לאהבה", שמבקשת לתת לזוגות העומדים בפני גירושים הזדמנות אחרונה להציל את נישואיהם. במרכז כל פרק נמצא זוג שמנסה לפתור את המשבר, כשהמציאות ההרסנית בבית משמשת כקרש קפיצה להבנה ולתיקון של כל מה שהתקלקל במהלך הדרך. התהליך המצולם בנוי מפגישות יעוץ עם ד"ר בן ציון, שמלווה את הזוגות במסע שהם הולכים לעבור, מסע שבסיומו בני הזוג יצטרכו לקבל החלטה מכרעת בנוגע להמשך דרכם המשותפת.
צילום מסך מתוך הווידאו ( )
שי ומיכל. צילום מתוך הסדרה( )
 

בפרק הראשון ייחשפו הצופים אל מיכל נגלר ושי אזרד שנשואים כבר עשר שנים ומגדלים יחד שלושה ילדים. לפני חצי שנה מיכל הודיעה לשי במפתיע שהיא רוצה להתגרש. שי עזב את הבית. כעבור חודשיים מיכל התחרטה והתחננה ששי יחזור הביתה, והפעילה את הילדים ואת ההורים של שי כדי שיגרמו לו לחזור. שי חזר הביתה, אבל מאז שובו הוא לא לוקח חלק פעיל ומתפקד בבית.

 

שי ומיכל מגיעים לתוכנית כשהם במשבר אמון חריף. שי לא מאמין לרצון של מיכל להשלים, ואילו מיכל מרגישה שהיא מאבדת אותו ושהוא כבר עם רגל אחת מחוץ לבית. באחת המשימות שיש להם במהלך הפרק הם מגיעים לאבישג – מדריכת סדנאות לטנטרה, שמנסה לקרב אותם בעזרת מגע ומלמדת אותם כל מיני טכניקות להצלת הנישואים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הזדמנות אחרונה לאהבה. שי ומיכל
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים