שתף קטע נבחר

סקס: זוהי התנוחה הפופולרית בעולם

גברים ונשים מארצות הברית, בריטניה, צרפתֿ, ספרד, גרמניה ורומניה הוכיחו תמימות דעים כשבחרו באותה תנוחה כמועדפת עליהם ביותר במיטה. ואיזו תנוחה הם טרם ניסו אך היו שמחים לנסות? סקר חדש מגלה לנו את כל התשובות, וחלקן הפתיעו אפילו אותנו

כולם עושים את אותן התנוחות. סקס (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
כולם עושים את אותן התנוחות. סקס(צילום: Shutterstock)
 

לא חשוב מאיזו מדינה, חברה או תרבות אתה מגיע, אתה כנראה עושה סקס, בדיוק כמו כולנו. לפעולה הכל כך "פשוטה" ונורמלית הזו, שכולנו עושים לאורך מרבית חיינו הבוגרים, יש אינסוף וריאציות וגיוונים, תנוחות, סטיות והעדפות, ולמרות זאת, מסתבר שרובנו נצמדים לאותן התנוחות, ומעדיפים את הסקס שלנו בצורה די דומה.

 

סקר שערך DrEd, אתר בריטי המעניק ייעוץ רפואי אונליין, הצליח לסווג את 9 התנוחות הפופולריות ביותר בעולם. אלפיים גברים ונשים מארצות הברית ואירופה נשאלו על התנוחות המועדפות עליהם, והתבקשו לספר גם אילו תנוחות הם טרם ניסו אך היו רוצים לנסות בעתיד. למקום הראשון הגיעה תנוחת הדוגי סטייל הקלאסית עם 35% מהנשאלים. הסיבה לכך היא שבתנוחת הדוגי מתאפשרת חדירה עמוקה יותר, יתרון שהופך אותה למענגת יותר עבור שני הצדדים. אחריה מגיעה התנוחה המיסיונרית עם 23%, ובמקום השלישי תנוחת הבוקרת עם 19.4% מהנשאלים. גם תנוחת הבוקרת אגב, מבטיחה חדירה מקסימלית יחד עם מרחב תנועה ויכולת טובה יותר לאישה, כך שהיא יכולה לשלוט בעזרתה בצורה טובה יותר על הקצב, המהירות ועומק החדירה. תנוחת ה-69 האהובה נדחקה הפעם רק למקום החמישי, והתנוחה האנאלית קיבלה את המקום התשיעי בלבד.

 

 

אך בעוד שני המגדרים הסכימו על המקום הראשון, בשאר התנוחות התגלו כמה וכמה הבדלים בין גברים לנשים - תנוחת הבוקרת למשל, זכתה במקום השני אצל הגברים, בזמן שהנשים העדיפו למקם את המיסיונרית כתנוחה השנייה המועדפת עליהן. תנוחות שגברים ונשים לא הסכימו עליהן הן האנאלית והמריצה הכורעת. לנשים קשה יותר להגיע לרמות גבוהות של עונג ממין אנאלי, ועבור הגברים, תנוחת המריצה הכורעת עלולה להזיק לברכיים, ועל כן רובם יעדיפו שלא לכלול אותה ברשימה שלהם.

 

 

ואם נמאס לכם לשמוע על סקס סטרייטי, דעו שגם הומואים ולסביות שהשתתפו במחקר הודו שהם חובבים גדולים של התנוחה המיסיונרית, וכולם - גברים, נשים, סטרייטים, סטרייטיות, לסביות והומואים כאחד, בחרו בדוגי סטייל כתנוחה שהם הכי אוהבים במיטה. הומואים ענו שהתנוחה השנייה הכי אהובה עליהם היא אנאלי, ואילו 69 ומין אוראלי הגיעו רק אחרי כן.

למדנו מהטובים ביותר. דוגי סטייל (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
למדנו מהטובים ביותר. דוגי סטייל(צילום: Shutterstock)
 

פה קבור הכלב

ומה בנוגע להבדלים בין מדינות? גם שם החוקרים גילו קונצנזוס לא מוסבר לתנוחת הדוגי סטייל, במיוחד בארצות הברית, בריטניה, צרפתֿ, ספרד, גרמניה ורומניה. באיטליה, שוויץ ובלגיה דווקא מעדיפים את תנוחת הבוקרת, ובהונגריה ופורטוגל הכי אוהבים את תנוחת המריצה. המדינה היחידה בעולם שציינה את תנוחת הכפיות כתנוחה האהובה על תושביה הייתה פולין. מעניין, לא?

 

ואיזו תנוחה הנשאלים הכי היו רוצות לנסות וטרם הספיקו? מסתבר שאת המקום הראשון תופסת תנוחת השולחן - תנוחה שבה האישה שוכבת על גבה בקצה השולחן והגבר עומד בצמוד לשולחן וחודר אליה משם. למרות שכולם ציינו שמדובר באחת התנוחות הפחות נוחות לביצוע, 20% עדיין השיבו שהם מאוד היו רוצים לנסות אותה. בעוד שתנוחות כמו "השולחן" אכן מאתגרות יותר מבחינה פיזית ותפעולית מתנוחות כמו המיסיונרית או הדוגי סטייל, החוקרים מסבירים שלחיי מין פעילים ובריאים יש הטבות רבות על בריאותנו, כמו למשל חיזוק המערכת החיסונית, שיפור בתפקוד הלב והקלה בלחצים היומיומיים שכולנו נאלצים להתמודד איתם, ולכן לא חייבים לעשות תנוחות מאתגרות למען חיזוק הכושר הגופני, עצם הפעילות המינית כבר תורמת לבריאותכם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
דוגי סטייל. כולם בחרו בה במקום הראשון
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים