שתף קטע נבחר

סקר חושף כמה זמן סקס אמור להימשך

חמש דקות או שעתיים? האם אי פעם שאלתם את עצמכם כמה זמן סקס סטנדרטי אמור להימשך? סקר חדש מגלה את התשובה

שימו סטופר, אנחנו מתחילים. סקס (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
שימו סטופר, אנחנו מתחילים. סקס(צילום: Shutterstock)

חמש דקות או שעתיים? האם אי פעם שאלתם את עצמכם כמה זמן סקס סטנדרטי אמור להימשך? ובכן, סוף-סוף יש לשאלה המוזרה הזאת תשובה! סקר שערך אתר הדייטים Saucy Dates בקרב 3,836 גברים ונשים ברחבי העולם, מצא שנשים היו שמחות אם הסקס שלהן היה נמשך לפחות 25 דקות ו-51 שניות על השעון. הגברים, לעומתן, הסתפקו ב-25 דקות ו-43 שניות. הבדל מינורי למדי, אך החדשות הרעות הן שגברים ונשים ברחבי העולם לא מצליחים לענג אחד את השנייה על פני 25 דקות שלמות, ורובם מתעייפים ופורשים הרבה לפני הזמן האידיאלי.

 

ולמי יש יותר גדול? הסקר בחן גברים ונשים מארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, בריטניה והודו, ונראה כי בארצות הברית של טראמפ אפשר למצוא את כוח הסיבולת הגדול ביותר - הגברים, או לפחות אלו שהשיבו על השאלון, מחזיקים שם בממוצע כ-17 דקות וחמש שניות, בדיוק בזמן לחזור מהפסקת הפרסומות. גברברי קנדה, אוסטרליה ובריטניה משתרכים מעט מאחור עם 17 דקות בלבד, ואילו בהודו סקס ממוצע נמשך כ-15 דקות.

 

ומה לגבי גיל הפרטנר - האם הוא משחק תפקיד? ובכן, לא בהכרח. מדובר במגרש עם חוקים משלו והניסיון הוא זה שמדבר. באוסטרליה למשל, גברים מעל גיל 45 הם אלו שדיווחו על ההישגים הגבוהים ביותר וגמרו אחרי כולם. כנראה שעם הגיל באה הסבלנות, כמו גם היכולת להתענג במקום לסיים מהר מדי.

 

ואם בגמירות עסקינן, מחקרי עבר מצאו כי גברים ונשים מגיעים לאורגזמה בזמנים שונים לגמרי. מחקר שנערך בקרב 500 זוגות הטרוסקסואלים מרחבי העולם מצא שטווח האורגזמה נע בין 33 שניות ל-44 דקות. וכן, המחקר הזה היה עם סטופר. בממוצע, האורגזמה מגיעה כחמש דקות ו-40 שניות אחרי שנכנסים למיטה במדינות כגון ארצות הברית, בריטניה, הולנד וספרד. הטורקים, לעומתם, מסתפקים בשלוש דקות של גומרים, הולכים. נו, מילא.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
הגברים האמריקנים מחזיקים מעל 17 דקות במיטה
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים