שתף קטע נבחר

הצילו! נעלמה לי האורגזמה!

יש נשים שלא חוו אותה מעולם, ויש חלק שחוו אותה בעבר, אך באיזשהו שלב היא פסקה מלהגיע. מספר תרגילים מחשבתיים שיעזרו לך להחזיר לעצמך את האוצר האבוד

תשוקה אוהבת סודיות, גיוון, סיכון ובעיקר חדשנות במיטה, ואלו הן באמת חלק מהדרכים להעלאת העוצמה במיטה. אורגזמה, בעיקר נשית, היא קצת שונה כי היא דורשת השקעה וגם תשומת לב, אבל הרבה יותר אישית. ההשקעה שאני מדברת עליה היא בראש ובראשונה מחשבתית, או יותר נכון - מינית. זו הסיבה המקשה על נשים רבות להגיע לאורגזמה, וזה גם ההסבר מדוע יש נשים שלא חוו אותה מעולם ומדוע חלק חוו אותה בעבר, אך באיזשהו שלב היא פסקה מלהגיע.

 

אחת הסיבות לקושי להתחיל ליצור מחשבות מיניות ולהיכנס לעולם תשוקתי, היא העובדה שנשים שעסוקות מאוד בחייהן לא תמיד מסוגלות להתנתק מהעולם החיצוני, ולהביא את עצמן, ברגע אחד, למקום שבו הן מרגישות מיניות. כי מעבר לריגושים במחשבה, בכדי להגיע לאורגזמה על האישה להתחבר למגע, כלומר לאפשר לריגוש שעולה ממנו להעצים אותה עד לרגע השחרור.

לא קלה הדרך אליה. אורגזמה (shutterstock) (shutterstock)
לא קלה הדרך אליה. אורגזמה(shutterstock)

כאשר נשים מספרות לי כי האורגזמה שלהן נעלמה פתאום, הן הרבה פעמים באותה נשימה גם מספרות לי שהן עוברות שינויים בזוגיות, בעבודה או נמצאות בתהליך של שינוי וקבלת החלטות עם עצמן. כל אלו באים לידי ביטוי במיטה. כלומר, הן חשות את חוסר היכולת שלהן להיכנס לעולם המיני, וזה גם מה שהופך את הסקס לסתמי. עם הזמן, זה עלול להוביל לחוסר הנאה במיטה ולירידה בחשק באופן כללי.

 

כאשר הדבר אינו קורה באופן טבעי עם המגע, על האישה להגיע למקום הזה בעצמה. איך? להלן מספר תרגילים מחשבתיים שיעזרו לנו להתחיל להתחבר למקום המיני שלנו. כל שנדרש זו גמישות מחשבתית ומינית, ולזכור שככל שתלכו עם המחשבה רחוק יותר ותאפשרו לעצמכן בראש להשתחרר, כך המגע יהיה מענג יותר. על מנת ליצר מאגר של מחשבות מיניות או פנטזיות עסיסיות, תזרמו רגע איתי ותנסו להיזכר במערכות היחסים עם הסקס הכי טוב שזכור לכן אי פעם, או אולי בסקס הכי פרוע שהיה לכן עם בן הזוג הנוכחי.

 

 

נזכרתן? מעולה! עכשיו תנסו לראות בדמיונכן מה היה טוב באקט הזה, איך הרגשתן, מה גירה אתכן ואילו דברים אהבתן לעשות. זו למשל דוגמה טובה לדרך שבה ניתן להיכנס במחשבות לעולם חושני. תרגיל קטן נוסף שיכול לעזור לכן ליצור עולם מיני ופנטזיות מיניות חדשות (זכרו כי זה המקום שלכן, כלומר אף אחד לא רואה באמת על מה אתן מפנטזות), הוא לאפשר לעצמכן להגיע רחוק עם המחשבות. כיצד? תחשבו על פרטנר חדש, אפילו מישהו מוכר כמו שחקן קולנוע או דמות מתוכנית טלוויזיה שאהבתן. כל מי שיכול בדמיונכן להעלות את התחושה החמימה או החושנית.

 

לאחר מכן, תדמיינו, אבל לפרטי פרטים, מה הייתן עושות איתם במיטה או מה הם היו עושים אתכן – ואז תביאו את זה לזוגיות הנוכחית שלכן. היכולת המחשבתית ליצור עולם ארוטי ומיני יכולה לעזור לכן להחליף מחשבות שלא קשורות לסקס במחשבות הרבה יותר מעוררות, להיות נוכחות ברגע ולהגיע לשיא. כעת, יצרתן מאגר ראשוני, אך למי שעדין מתקשה ליצור זאת מהמקום הדמיוני, אני מזמינה אתכן לקרוא ספרים או לדלג ישר לסצנות המפתות יותר. מבטיחה שזה יעשה את העבודה. בנוסף, אני מזמינה אתכן לקחת ציטוטים ולשלוח לגבר שלכן בהודעות.

 

לסיום אני חייבת לציין שיש המון סרטי קולנוע טובים שיעזרו לכן להביא את הריגוש למיטה, אז הנה המומלצים: "חמישים גוונים של אפור" - בדיוק עלה השבוע הסרט החדש בסדרה, "סחלב פראי", "עיניים פתוחות לרווחה", "תשעה וחצי שבועות של שכרון חושים" ו"המזכירה".

 

בהצלחה!

 

שלי ורוד היא יועצת למיניות וזוגיות

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
נסו לפנטז על בחור מסוים. היכולת הזאת תעזור לכן להיות נוכחות ברגע
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים