שתף קטע נבחר

הוויברטור שגרם לנו לבקר בממדים אחרים

אחרי ששמרה אמונים במשך שנים ארוכות לרוקט פוקט הישן שלה, שיר מצאה אהבה חדשה עם 11 רמות יניקה. ביקורת אביזר

תכירי, החבר החדש שלך. סטיספייר פרו 2 (צילום: https://satisfyer.co.il/) (צילום: https://satisfyer.co.il/)
תכירי, החבר החדש שלך. סטיספייר פרו 2(צילום: https://satisfyer.co.il/)

זה לא היה הניסיון הראשון שלי, אבל הפעם הייתי נחושה להצליח. החלטתי שאין שום סיכוי שאני שוב פעם מוותרת לעצמי, ואחרי כמעט שעה של פעילות עיקשת ומונוטונית היא סוף-סוף הגיעה, האורגזמה הראשונה שלי. בום. זה הרגיש כמו דגדוג ממש חזק מבפנים, מעין פרפור או טלטול שהתחיל במפסעה, הציף את האגן וירד במורד הרגליים שלי. מצד שני, לא צרחתי כמו השחקניות בסרטים. הפה שלי היה פתוח לרווחה, אך אף זעקת עונג מחרישת אוזניים לא יצאה ממנו. יצאו התנשפויות, אולי כמה הוויות סטלה לא ברורות, אך בסך הכול היתה זו אורגזמה שקטה, גם אם באותו רגע היא היוותה מבחינתי את הפסגה של כל עונג גופני שאי פעם הצלחתי להרגיש.

 

את האורגזמה הראשונה הזאת חוויתי בגיל 21, ארבע שנים אחרי שאיבדתי את בתוליי. את אקט האוננות העיקש והמונוטוני ביצעתי בעזרת רוקט פוקט ורוד (צעצוע מין דגדגני למתחילות) שרכשתי שבועיים קודם לכן, בחנות סקס מפוקפקת בדרום תל אביב. מאות אורגזמות עברו בנהר מאז, חלקן שקטות כמו הראשונה, אחרות גרמו לי לתהות מי היא זמרת האופרה בעלת קול הסופרן שהשתלטה לי על הגוף.

 

אבל לא רק כישוריי הקוליים התפתחו עם השנים, גם כישוריי המיניים השתכללו ויכולותיי הפיזיות והמדיטטיביות השתפרו פלאים. למדתי לשלוט בשרירי האגן שלי, לכווץ ולשחרר בפקודה, וגיליתי שביכולתי לעשות "שאט דאון" מוחלט לכל הרהור שטחי או חסר ביטחון שיכול היה להטריד את ראשי, ולהצליח להיות נוכחת בחוויה המינית בצורה מלאה. לאורך השנים המשכתי לשחק ולבדוק צעצועי מין, גם כשהייתי לבד וגם עם בן הזוג, אבל לא משנה מה ניסיתי, תמיד שמרתי אמונים לרוקט פוקט הוורוד מהמערכה הראשונה.

  

 

ואז הוא הגיע.

 

חלקלק. ורוד. נראה כמו ראש מקלחת תמים. המראה של ה"סטיספייר פרו 2" לא מרמז בשום צורה על הכוח האדיר שיש לו, ועל היכולות החזקות שהצטייד בהן, יכולות אשר מאפשרות לו לשגר אותך לממד אחר. לא פחות. אני מדברת במונחים של ממדים כי את הפעם הראשונה שהתנסיתי בו ואת האורגזמה החזקה שחוויתי בעזרתו, אינני יכולה להשוות לשום דבר אחר מלבד שיגור של טיל או מטוס. רק שבמקום להדק חגורות, את צריכה לשחרר. את כולך. להניח על הדגדגן שלך את הצעצוע, לעצום עיניים, לנשום ולשחרר.

 

ה"סטיספייר פרו 2" מדמה פעולה של יניקה, מעורר את הדגדגן ומולבש עליו. תחשבי על מין אוראלי מאוד ממוקד, כמעט לא אנושי, ועכשיו רק דמייני לעצמך את עוצמת התחושה. ואם זה לא מספיק, הוא גם מגיע עם 11 רמות יניקה, והוא עמיד במים, נשטף ומתנקה בקלות. ועכשיו תביני למה כשהוא הגיע הבנתי שאת הרוקט פוקט הישן שלי החליפה אהבה חדשה, ומדוע הדינוזאור מתחילת שנות האלפיים שלי צפה באייפון איקס המשוכלל הזה, וביצע חרקירי ונכנע. סתם, לא, הנצר הפרה היסטורי הזה עדיין עובד. זאת רק אני שהשתניתי, ואני לא בטוחה שאי פעם אוכל לחזור אחורה.

 

לאתר היבואן הרשמי של סטיספייר פרו 2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: https://satisfyer.co.il/
יניקות ואורגזמה. סטיספייר פרו 2
צילום: https://satisfyer.co.il/
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים