שתף קטע נבחר

בהשראת 'מראה שחורה': אפליקציית היכרויות חדשה

'ג'ולייט' היא אפליקציית היכרויות חדשה אשר שואבת השראה מפרק הדייטינג ב'מראה שחורה'. ממציא האפליקציה מבטיח שבניגוד לסדרה, אין כאן כוונה להתעלל ברווקים וברווקות שיתנסו בה

 

 

אחד הפרקים הכי זכורים של 'מראה שחורה' הוא פרק בשם Hang the DJ שבו רווקים ורווקות מתחברים זה עם זו בעזרת אפליקציית היכרויות שקובעת עבורם כמה זמן הם הולכים לבלות ביחד, כמו גם מי יהיה הדייט הבא שלהם. איש לא יכול להתווכח עם הגורל החתום שמכתיבה לו האפליקציה, ונדמה שכולם משתפים פעולה עם המשחק המרושע, ושמים מבטחם בקופידון הטכנולוגי כדי שימצא להם את "האחד".

 

המדריך לדייט ראשון: מה לובשים ואיך מפלרטטים?

החייל, השחקן והבוגדני: הדייטים הגרועים שהיו לי

 

בשבוע שעבר נחשפו גולשי אתר החדשות הקהילתי Reddit למתכנת צעיר בשם ג'וליאן אלכסנדר שבישר להם כי הוא משיק בימים אלו את 'ג'ולייט' – אפליקציית היכרויות חדשנית השואבת השראה מאותו פרק אגדי מ'מראה שחורה'. לדבריו, 'ג'ולייט' מתאימה בין אנשים בהסתמך על המידע שהמשתמשים מספרים על עצמם, כולל מיקום וסוג הזוגיות שהם מחפשים, בלי תמונות ובלי כרטיסים. כלומר, במקום שהרווק יבזבז את זמנו בדפדופים ימינה ושמאלה, האלגוריתם של 'ג'ולייט' כבר יחליט עבורו עם מי הוא יצא לדייט. למעשה, המשתמש באפליקציה מוגבל להתאמה אחת בכל שימוש, כך שאין באפשרותו לבחור את מי שהיה רוצה להכיר. או לדעת מי בכלל גולש באפליקציה הזאת מלבדו.

מראה שחורה (באדיבות נטפליקס)
מראה שחורה. ככה זה נראה בפרק(באדיבות נטפליקס)
 

ג'וליאן הדגיש שבשביל שהאפליקציה תצליח ליצור שידוכים בצורה מיטבית, עליה ללמוד לעומק את המשתמשים שלה. כך, בסיומו של כל דייט ימלאו הגולשים שאלון שינתח את התנהגותם ואישיותם הרומנטית, כך שמדייט לדייט האפליקציה כבר תכיר את המשתמשים שלה טוב יותר, ותפגיש אותם עם פוטנציאלים מתאימים מתמיד.

 

הפוסט של ג'וליאן הפך לוויראלי, ואמצעי תקשורת שונים בעולם הביעו התעניינות באפליקציה שעתידה אולי לשנות את עולם ההיכרויות ברשת, למרות הקונפליקט שהיא מביאה עימה: חדירה בוטה לפרטיות, או למה שנותר ממנה בעידן הנוכחי.

 

בראיון למגזין האינטרנטי MASHABLE ג'וליאן אכן אישר ששאב השראה מ'מראה שחורה', והסביר כי הדבר העיקרי שלמד מהסדרה זה את השילוב המושלם בין הטכנולוגיה לאנושיות, והבהיר שבניגוד לסדרה, אין בכוונתו ליצור אפליקציה שתתעלל במשתמשים שלה או תגדיר להם כמה זמן יש להם להכיר זה את זו.

 

אז מה אתם אומרים? הייתם מוכנים לבטוח באמצעי טכנולוגי שיאסוף עליכם מידע, יכיר כל צד בהתנהגותכם ובאישיות שלכם, ובתקווה גם ימצא לכם אהבה?

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות נטפליקס
מתוך 'מראה שחורה'
באדיבות נטפליקס
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים