שתף קטע נבחר

צפו: הצעת נישואים בקו האוטובוס שבו הכול התחיל

בת אל ודין הכירו לפני שש שנים. הוא היה אז קצין שהוקפץ ליחידה שלו, והיא בדיוק עלתה והתיישבה לידו בספסל. "מהרגע הראשון ידעתי שהיא האחת", הוא מספר. ביום שישי האחרון הוא סגר מעגל ובאותו קו בדיוק הציע לה להתחתן איתו

 

 

בדרך שלהם: כשבת אל אדרי עלתה בצהרי יום שישי יחד עם בן זוגה דין דודקביץ לקו 825 של חברת אגד מתל אביב לעפולה, היא לא ציפתה שהנסיעה הזו תבשר את תחילת המסע החדש שלה לחיים. היא ניגשה לשלם לנהגת, אך דין אמר לה, "תמשיכי, אני אשלם". כשהסתובבה לתוך האוטובוס היא לפתע ראתה מולה את משפחתו של דין, משפחתה שלה ואת חבריהם הקרובים. עוד לפני שדין כרע ברך היא כבר הבינה את כוונתו, וכשהוא שלף את הטבעת צעקה לו "כן!".

הצעת נישואים לבת אל אדרי  (צילום: מורן צויבל)
הנשיקה שאחרי ה"איי דו"(צילום: מורן צויבל)
 

"זה הדבר הכי מרגש שקרה לי", אמרה מיד לאחר ההצעה ל-ynet. "עשית את זה בצורה הכי מרגשת", הוסיפה לכיוון בעלה לעתיד. "לרגע לא חשדתי, למרות שאנחנו בדרך לאירוע משפחתי והייתה לי שמלה אדומה תלויה שרציתי ללבוש והוא אמר לי, 'תלבשי את הלבנה'. גם אז לא הבנתי". ההחלטה של דודקביץ (27) להציע לבחירת ליבו אדרי (27) נישואין דווקא באוטובוס לא הייתה בכדי לעשות משהו פחות שגרתי, אלא כדי להזכיר לה בדיוק היכן הם הכירו לפני כמעט שש שנים.

 

"סיפור האהבה שלי ושל בת אל התחיל באוטובוס ב-31 בדצמבר 2012", הוא אמר ל-ynet דקות לפני ההצעה. "הייתי אז קצין שהוקפץ ליחידה שלו, והאוטובוס שלי עבר דרך עפולה ששם בת אל עלתה". העלמה הצעירה שנסעה מעפולה לצומת מגידו באותו יום התיישבה לידו ובטעות גם על חלק ממעילו. זו הייתה סיבה מספיק טובה בכדי לגרום לשניים להתחיל לדבר. "מהרגע הראשון ידעתי שהיא האחת", הוא טוען. "לרוע המזל, בת אל הייתה חייבת לרדת בצומת מגידו". דין הבין כי זה עכשיו או לעולם לא, ורגע לפני שהיא ירדה מהאוטובוס ביקש ממנה את מספר הטלפון שלה. "דיברנו קצת באותו הערב וקבענו להיפגש. מאז אנחנו ביחד כבר שש שנים והיה לי ברור שנתחתן".

הצעת נישואים לבת אל אדרי  (צילום: מורן צויבל)
שמלה לבנה כבר יש(צילום: מורן צויבל)
 

 

התכנון לרגע המושלם היה מוקפד מאוד. דין השתמש בתירוץ של ברית במשפחתה של בת אל בכדי לתפוס אוטובוס לאירוע, והביא אל תוך האוטובוס את שתי המשפחות הגרעיניות של שניהם יחד עם כמה מחבריהם הקרובים. "חשבתי על ההצעה מהרגע שהכרתי אותה", הוא מודה. "למרות שהיא תמיד אמרה שהיא רוצה הצעה אינטימית בבית, אני מקווה שהיא תסלח לי. ידעתי שאציע לה באוטובוס בגלל צירוף המקרים המשוגע שלנו, ומאוד שמחתי שאגד תמכו ברעיון שלי".

 

האמהות, סלבי אדרי ואסתי דודקביץ, נשמעו נרגשות גם הן. "אני נורא התרגשתי", אמרה אסתי. "אני כבר שנים אומרת לאח ואחות של דין להקפיד לשבת על כל מעיל באוטובוס". סילבי אדרי, אמה של הכלה המיועדת, אמרה: "זה היה כבר צפוי מדין, כולנו זוכרים את הסיפור שלהם וזה משמח מאוד". גם החברים התקשו להסתיר את התרגשותם. "יש התרגשות מאוד גדולה בחבר'ה", אמר ניר ריבלין (27). "מבחינתו של דין זו סגירת מעגל, והכי מתבקש להציע פה בקו. זה חתיכת רף. הבא אחריו יצטרך להתאמץ מאוד".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מורן צויבל
מזל טוב חמודים! בת אל ודין מאושרים
צילום: מורן צויבל
חתונות
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים