שתף קטע נבחר

ויראלי: כל סרטי פיקסאר קשורים אחד לשני

עמוד הפייסבוק הרשמי של "צעצוע של סיפור" פרסם סרטון מוצלח, שמראה כי התיאוריה על קשר בין כל סרטי האנימציה של חברת "פיקסאר" - היא הרבה יותר מקונספירציה של מעריצים

הרבה יותר מתיאוריית קשר מופרכת: מעריצי אולפני האנימציה "דיסני פיקסאר" חושדים כבר שנים שקיים קשר כלשהו בין כלל הסרטים של החברה. המונח "ביצי פסחא" (או ביצי הפתעה) - מתייחס להפתעות קטנות שנטמנות בסרטים או בסדרות בתרבות הפופולרית - כאלה שרק מעריצים מושבעים יכולים להבחין בהן, אחרי מספר לא מבוטל של צפיות.

 

מציאת ביצי הפתעה מהסוג הזה היא חווייה מרגשת במיוחד עבור המעריצים. במקרה של אולפני האנימציה "פיקסאר" - כמות ביצי ההפתעה העלתה את התיאוריה שבסופו של דבר, איכשהו כל הסרטים מקטלוג האולפנים קשורים יחד. בתחילת השבוע, עמוד הפייסבוק הרשמי של הסרט "צעצוע של סיפור", גם הוא מבית פיקסאר, פרסם סרטון שמוכיח כי התיאוריה הזו נכונה.

 

הסרטון מחבר בין כל ביצי ההפתעה המופיעים בסרטי האולפנים, ומראה כי אותן הפתעות קטנות וסמויות הן שמחברות בין הסרטים השונים ויוצרות את הקשר ביניהם. כך למשל, אפשר לראות כי דמויות מ"משפחת סופר-על" מופיעות על חוברת קומיקס שקורא ילד מ"מוצאים את נמו", וכי נמו מופיע כבובת דג ב"מפלצות בע"מ", כמו גם בובה של ג'סי הבוקרת מ"צעצוע של סיפור 2", שנראית בפינת החדר.

 

הסרטון מאזכר את כל סרטי "צעצוע של סיפור", "מוצאים את נמו" וההמשך המדובר - "מוצאים את דורי", "רטטוי", "מכוניות 1 ו-2", "משפחת סופר-על", "וול-אי", "למעלה", "הקול בראש", "אמיצה" ועוד.

צפו בסרטון המלא:

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים