שתף קטע נבחר

צעיר הודי נעמד על סלע לסלפי, נפל לנהר - ונהרג

בכלי תקשורת דווח בהודו כי התאונה התרחשה בעת ששבעה חברים הגיעו לעיירה הסמוכה לנהר כדי לחגוג את חופשת חג המולד. אחד מהם, שניסה להצטלם עם חבריו, נפל למים ונהרג

שיגעון הסלפי גבה את חייו של צעיר נוסף - בן 20 מהודו - שטבע למוות בתחילת השבוע בנהר בדאלפור שבאזור מומבאי בזמן שניסה לצלם את עצמו עם חבריו.

 

בכלי תקשורת דווח בהודו כי התאונה התרחשה בעת ששבעה חברים הגיעו לעיירה הסמוכה לנהר כדי לחגוג את חופשת חג המולד שלהם למשך שלושה ימים.

 

ביום ראשון ירדה קבוצת הצעירים לגדות הנהר והחלה להצטלם. הצעיר בן ה-20 נעמד על סלע כדי לעשות סלפי עם חבריו ועם רקע הנהר, אך החליק ונפל לתוך המים.

 

חבריו של הצעיר שמעד ניסו למצוא אותו במי הנהר, ומשלא הצליחו הזעיקו את שירותי ההצלה. לבסוף היו אלה צוללים מקומיים שהצליחו לאתר את גופתו של הצעיר יממה לאחר מכן ולשלוף אותה החוצה. באתר Asian Age דווח כי המשטרה זיהתה את הצעיר בשם שהיד שייח, וכי המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

 

אחד מתושבי האזור סיפר בראיון לכלי תקשורת מקומיים כי "כמה מהשחיינים הכי טובים שלנו ניסו למצוא אותו במשך שעות אבל לא הצליחו, אז קראנו למשטרה. יום לאחר מכן מצאנו את הגופה של הצעיר במרחק קילומטר מהמקום שבו נפל כשניסה להצטלם עם חברים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
שוטרים בהודו. ארכיון
צילום: AP
מומלצים