שתף קטע נבחר

התפטר "השוטר הלוהט" שפרסם פוסטים אנטישמיים

השוטר מייק האמיל וחבריו זכו לתהילה בזכות סלפי שפרסמו בתקופת הוריקן אירמה. בדיקה בדף הפייסבוק של השוטר גילתה כי הוא פרסם פוסטים אנטישמיים. בעקבות זאת, הוא נאלץ להתפטר מתפקידו

 

 

 

"השוטר הלוהט" מגיינסוויל, פלורידה, שהפך לוויראלי לפני כמה חודשים בסלפי לפני משמרת לילה שהועלה לפוסט של המשטרה המקומית בתקופת הוריקן אירמה, התפטר על רקע טענות שפרסם פוסטים אנטישמיים בפייסבוק וכן קיים באופן תדיר יחסים עם אישה בזמן שהיה במשמרת. כך דווח ב-USA Today. 

 

השוטר, מייק האמיל, נזכיר, הצטלם יחד עם שני חברים נוספים לצוות בספטמבר האחרון והשלישייה קיבלה לא מעט תשומת לב ברשתות החברתיות. מאות אלפי לייקים ותהיות על מצבם הזוגי של השוטרים החתיכים הובילו לנבירה בפוסטים שלהם מן העבר - ואז התגלו שני פוסטים של האמיל שפורסמו בשנים 2011 ו-2013 עוד לפני שהתגייס למשטרה, שם כתב הערות ובדיחות נגד יהודים.

 

האמיל (במרכז) עם חבריו (צילום מסך) (צילום מסך)
האמיל (במרכז) עם חבריו(צילום מסך)

 

"מי ידע שלקרוא בדיחות יהודים לפני השינה - לא רק יגרום לי להרגיש טוב יותר לגבי עצמי, אלא גם להירדם בצורה טובה יותר", כתב האמיל, וחתם עם בדיחה: "מה ההבדל בין יהודים לבין הצופים? הצופים חוזרים מהמחנות שלהם". בפוסט אחר כתב: "זה נראה לי מצחיק שאנשים מדברים על איך שהממשלה שלנו צריכה לעשות משהו בנוגע לכלכלה, כשבמציאות זה אתם שצריכים להפסיק ולנצל את המערכות שלנו, למצוא חיים ולעשות איתם משהו. חייבים לאהוב את המציאות כשהיא מכה בכם בפנים. אנשים טיפשים מעצבנים אותי. הכניסו אותם לתנור וטפלו בהם בדרך של היטלר. חה חה".

 

כבר בספטמבר הוא הושעה מתפקידו, ובימים האחרונים מדווחים כלי תקשורת בארה"ב כי הוא הגיש את התפטרותו. לפי דובר המשטרה המקומית, בן טוביאס, כל הטענות שהועלו נגד השוטר גובו על ידי ראיות ממשיות. אם לא היה מתפטר, הוא היה מפוטר הסביר הדובר על מצבו של השוטר שגויס רק בשנה שעברה.

 

מהמשטרה נמסר בנוסף כי "הטבע הפוגעני" של הפוסטים השפיע על היכולת של האמיל לקיים אינטראקציה עם התושבים שחיים בקהילה. כמו כן נמסר כי האישה שעמה קיים יחסים בזמן העבודה אמרה לחוקרים שהפסיקה להיפגש עמו לאחר שגילתה שהוא בכלל נשוי - עובדה שהובאה לתשומת לבה בעקבות "תהילת הרשת" שלו.

 

דובר המשטרה מסר בהודעה רשמית לכלי תקשורת כי מעתה יחויבו כל המתגייסים למשטרה לבקר במוזיאון השואה בסנט פטרסבורג שבפלורידה לפני שיושבעו לתפקיד. הוא ציין עם זאת כי המקרה של האמיל לא היה הסיבה לדרישה הזו וכי המשטרה עמדה בקשר עם אנשי המוזיאון עוד לפני כן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
התמונה שהובילה להתפטרות
צילום מסך
מומלצים