שתף קטע נבחר

במרחק נגיעה: אפליקציות השבוע

פתרונות לחסכון בסוללת הסמארטפון שלנו, נגן איכותי למוסיקה המקומית, אופטימיזציה לתמונות סטילס ועוד. אלו היו האפליקציות שאהבנו השבוע

 

במרחק נגיעה: אפליקציות השבוע
במרחק נגיעה: אפליקציות השבוע

 

Hibernate - Real Battery Saver

להרוויח אנרגיה כשהסלולרי לא בשימוש

 

אפליקציה המאפשרת לנטרל חלק מפעולות הסמארטפון הצורכות אנרגיה בזמן שהמסך כבוי והמכשיר לא בשימוש. הקטגוריה הראשונה מציגה את היישומים במכשיר שהם זללני אנרגיה במיוחד. תוכלו לסמן את אלו שבכוונתכם לנטרל. לדוגמה: נטרול אפליקציית הפייסבוק תפסיק בזמן ה"שינה" את בדיקת הסטטוסים החדשים, העדכונים וההודעות.

 

הקטגוריה השנייה מאפשרת לגרום למעבד לעבוד על התדר הנמוך ביותר האפשרי. בכך ייחסכו פעולות זוללות אנרגיה כמו בדיקת עדכונים לאפליקציות ותוכנות.

 

בקטגוריה השלישית תוכלו לבחור בנטרול פעולות התקשורת של המכשיר — ה־WiFi, הבלוטות' והסנכרון — כשהמסך לא פעיל. כל הפעולות הללו עשויות להביא הן לחיסכון משמעותי בזמן הסוללה והן למניעת התחממות יתר של הסמארטפון.

 

אנדרואיד

 

 

Battery Health - Your Doctor

מעקב, שימור ואבחון לסוללת האייפון

 

Battery Health יוצאת מתוך הנחה, שיכולת ההתערבות מבחוץ במערכת ההפעלה iOS של אייפון מוגבלת למדי, אבל כן אפשר לנטר את מצב הסוללה והמטען וכן את מצבם של רכיבי חומרה אחרים במכשיר.

 

לצד חיווי מדויק של הזמן שנותר לעבודת הסוללה, תוכלו לבדוק בעזרת האפליקציה את מצב הפעולה של המצלמה באייפון, הרמקול, המיקרופון, הפנס, מחולל הרטט, מסך הנגיעה ורכיבי חומרה נוספים. בנוסף יוצגו גם פרטים על המעבד והזיכרון וסיכום מצבו הכללי של המכשיר.

 

כל הנתונים מוצגים בצורה ברורה, צבעונית וגרפית. על פי הנתונים תוכלו להחליט אם ומתי הגיע הזמן להחליף את המטען ואולי גם את הסוללה.

 

אייפון

 

 

Dub Music Player + Equalizer

נגן מוזיקה מרהיב ואיכותי

 

מעדיפים שימוש במאגר שירים אישי בסמארטפון על האזנה לשירים בסטרימינג מהרשת? באפליקציית הנגן הזו תוכלו להאזין לשירים האהובים שלכם באיכות מקסימלית.

 

מדובר בנגן קל משקל, המפיק איכות קול יוצאת דופן וכולל מגבר בס ואקולייזר גרפי עם 5 ערוצים, המאפשר השמעה ב־9 ז'אנרים שונים: היפ־הופ, רוק, דאנס ועוד. תמצאו כאן גם ממשק נוח לניהול ספריית השירים, עם אופציה ליצור בקלילות רשימות השמעה.

 

האפליקציה תומכת בכל הפורמטים הפופולריים של קבצי המוזיקה. אפשר לאתר שירים בקלות על פי שם השיר, המבצע או האלבום, לחלוק שירים עם חברים, ולבחור ממשק מבין מבחר עיצובים מרהיבים.

 

ועוד אפשרות מגניבה: אפשר לפתוח שני קבצי מוזיקה ולמזג ביניהם ליצירת אפקטים, כאילו הייתם די־ג'יי אמיתי.

 

אנדרואיד

 

 

Vimage

להפיח חיים בתמונת הסטילס

 

כשמה כן היא. Vimage היא אפליקציה המשלבת תמונת סטילס רגילה שצילמתם במיוחד או שתבחרו ממאגר התמונות בסלולרי עם אלמנט הנמצא בתנועה ומפיח בה חיים.

 

לפני שתוסיפו את האלמנט המגניב תוכלו לערוך את התמונה: לכוון את הרוויה והאיזון של הצבעים ולהפוך ולמקם את התמונה כרצונכם. בשלב הזה ניתן לבחור שכבה מונפשת: מבועות סבון מבעבעות, דרך פתיתי שלג רכים ועד דמויות של בעלי חיים שינועו על פני הצילום כמו פרפרים, ציפורים ודבורים.

 

את התוצאה הסופית תוכלו להעלות לאינסטגרם, לשמור בסמארטפון או לחלוק בכל דרך. פשוט ומגניב.

 

אנדרואיד

אייפון

 

 

במרחק נגיעה: אפליקציות השבוע
במרחק נגיעה: אפליקציות השבוע

 

 

3D Yoga Anatomy

יוגה למי שרוצה להבין איך זה עובד

 

מורים ליוגה ומתרגלים יוכלו לקבל כאן הסבר איך להגיע לתנוחות השונות ולצפות בתלת־ממד אלו שרירים וכוחות פועלים בכל אחת מהן.

 

אייפון

 

 

InBrowser - Incognito Browsing

לגלוש ללא זהות

 

באפליקציית הדפדפן הזו תוכלו לגלוש חופשי, ואחרי שתצאו ממנה לא יישאר זכר מהיסטוריית הגלישה. הגלישה באתרים רגילים ולא בגרסאות המובייל שלהם אנדרואיד.

 

אנדרואיד

אייפון

 

 

Video Converter Android

ממיר וידאו לאנדרואיד

 

אפליקציית המרה לקבצי וידיאו. לאחר ההתקנה היא תגלה את כל קובצי הווידיאו בסמארטפון. בהמשך תוכלו להמיר כמעט כל קובץ ל־MP4, ולחלץ קבצי MP3 מקובצי וידיאו.

 

אנדרואיד

 

 

KidzGuard

היו בטוחים בגלישה ברשת

 

פרטנר השיקה אפליקציה המספקת הגנה לילדים מפני בריונות רשת (כולל בווטסאפ) ומתכנים לא הולמים. ההורים יוכלו גם לעקוב אחר מיקום ילדיהם. מחיר לעד 5 מכשירים: 14.9 שקל לחודש.

 

אנדרואיד

אייפון

 

 

Simply North

מצפן לסמארטפון

 

אפליקציית מצפן שנראית ממש כמו הדבר האמיתי, כולל מידע על מיקום הצפון המגנטי, הצפון האמיתי, המיקום שלכם על פי קואורדינטות, ומהירות התנועה.

 

אנדרואיד

אייפון

 

 

Easy Poser

בובה לתרגילי רישום

 

במקום בובת העץ המסורתית המשמשת ככלי עזר ללומדים איור ורישום: תוכלו לכוון את הבובות הווירטואליות במגוון תנוחות, ברגישות ודיוק טובים בהרבה מן המקור.

 

אנדרואיד

אייפון

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
אפליקציות אילוסטרציה סמארטפון
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים