שתף קטע נבחר

היי גוגל, מה זה "כפרה"?

בשעות שחלפו מאז הוכרזה נטע ברזילי כזוכה של תחרות האירוויזיון, פיצ'ר ההשלמות האוטומטיות של גוגל מבטא התעניינות הולכת וגדלה בצמד המילים שהושמעו על הבמה בליסבון: "כפרה עליכם"

"תודה לכם אירופה, כפרה עליכם!" כך חתמה זוכת האירוויזיון נטע ברזילי את הופעותיה על במת ליסבון, גם במופע חצי הגמר וגם במהלך הגמר הגדול. ה"כפרה עליכם" הפך, כצפוי, למטבע לשון רווח בשעות שחלפו מאז ההכרזה על נטע כזוכה, כשהשיא נרשם עם הציוץ של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והתרגום האוטומטי שהפך את "כפרה" ל-You're a Cow.

 

 

בינתיים, נרשמת התעניינות מסויימת במשמעות הביטוי "כפרה". במהלך היממה האחרונה חל זינוק בולט במיוחד בפופולריות של הביטוי במנוע החיפוש של גוגל. למעשה, אם תתחילו להקליד את השאלה What Is... אחת התוצאות הראשונות לפי ההשלמות האוטומטיות תהיה Kapara Aleichem.

 

חיפוש גוגל (צילום מסך)
זינוק בחיפוש ה"כפרה"(צילום מסך)

 

עוד ביטויים פופולריים בשבוע האחרון הם: Kapara וגם What is Kapara in Hebrew - מה זה כפרה בעברית? הזינוק המשמעותי ביותר החל אתמול סמוך לשעה 12 בלילה, שעתה של הופעת הגמר של נטע, והוא ממשיך לצבור תאוצה גם היום. מה שכן, מרבית החיפושים מגיעים מאיזור ישראל, כשמדינות כמו לטביה, קרואטיה וסרביה גם הן מביעות עניין ב"כפרה" של נטע.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים