שתף קטע נבחר

אהבה בשחקים: "אם נחליף מושבים תכירי את אהבת חייך"

רוזי בלייר ובן זוגה עלו על טיסה וביקשו להחליף מושבים עם אחת הנוסעות כדי שיוכלו לשבת יחד. ההבטחה המשעשעת לזוגיות התממשה במלואה, ובלייר תיעדה את הרומן החדש באינסטגרם שלה. צפו

סיפור אהבה בשידור חי באינסטגרם: רוזי בלייר, אושיית רשת במימדים בינוניים מטקסס שבארצות הברית, עלתה על טיסה יחד עם בן זוגה, אלא שהשניים הושבו במושבים נפרדים. כדי שיוכלו להעביר את הטיסה יחד, היא ביקשה מאחת הנוסעות להחליף איתה מקום, והבטיחה בחיוך: "אם תסכימי להתחלף, יכול להיות שתמצאי את אהבת חייך".

 

הזוג החדש במושב (צילום מסך)
מפרקים נוגעים. הזוגיות החדשה על המטוס(צילום מסך)

 

הנבואה התגשמה מהר מהמצופה: ליד הנוסעת האנונימית התיישב בחור נאה, והשניים פצחו בשיחה. על פי סידור הישיבה החדש, בלייר ובן זוגה ישבו בשורה שמאחוריהם, ובלייר החליטה לתעד את הזוגיות שנרקמה בזכותה - ולהעלות את התיעוד לסטורי שלה באינסטגרם.

 

התוצאה היא שורה של סטוריז מצחיקים ומתוקים, שמתעדים את השניים מגב המושב. "לא הושבנו אחד על יד השניה, אז ביקשנו להחליף מושבים, ועכשיו הנוסע והנוסעת שהושבו לידנו מפלרטטים! שניהם נראים כמו מאמני כושר סקסיים, והם מפטפטים ומחייכים זה לזו - והכל עוד לפני שהמטוס המריא!".

 

בהמשך בלייר תיעדה תמונות מרפקים נוגעים רומנטיות, קטעי שיחה חמודים ואת הציפייה הגדולה מכולן - שהשניים יעזבו את המטוס ויצעדו יחד אל האושר. בין לבין היא דיווחה כי נאלצה לרכוש חבילת וויי-פיי במטוס, על מנת להמשיך ולעדכן את העוקבים במתרחש.

 

 

את הסיפור כולו היא העלתה אתמול לחשבון הטוויטר שלה, שם הוא גרף כבר למעלה מ-450 אלף לייקים ואלפי תגובות מתוקות. צפו בסיפור המלא:

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים