שתף קטע נבחר

דם, בצל וזוג אוחז ידיים: האימוג'ים החדשים

פורסמה רשימת האימוג'ים שצפויים להגיע השנה לאנדרואיד ול-iOS. בתפריט: ייצוג נרחב ומגוון של זהויות, וגם שום - כי די מוזר שהסתדרנו עד עכשיו בלי

חובבי אימוג'י - זה בשבילכם: בקרוב נקבל לא פחות מ-230 אימוג'ים חדשים למקלדת הרגשונים ההולכת ומתרחבת, מה שאמור לתרום ליכולת שלנו להתבטא בצורה מדויקת יותר באמצעות הסמלים הצבעוניים. יוניקוד, הגוף האחראי על התקן העולמי הרשמי לאימוג'י (ולייצוגי טקסט באופן כללי במערכות ממוחשבות), פרסם את רשימת האימוג'ים החדשים הצפויים להגיע לאנדרואיד ול-iOS במהלך שנת 2019.

 

חלק מהאימוג'ים החדשים (צילום: Emojipedia)
חלק מהאימוג'ים החדשים(צילום: Emojipedia)

 

בין האימוג'ים החדשים אפשר למצוא כוכב לכת, קוביית קרח, שום, בצל, וופל בלגי, פרצוף מפהק ואפילו מחוות צביטה. נתחדש גם בבעלי-חיים כמו בואש, פלמינגו ולוטרה, בבגדי ים ובמסיכת צלילה, במצנח רחיפה ובעפיפון. נוכל להביע חיבה באמצעות לב בצבע לבן או חום, וגם לדווח על המצב הבריאותי עם אימוג'י של סטטוסקופ, טיפת דם או פלסטר.

 

במסגרת החידוש נקבל גם אימוג'י של זוג מחזיק ידיים, עם לא פחות מ-171 זהויות שונות - מגדריות וגם אתניות. כל שלמעשה מאימוג'י חדש אחד ניתן ליצור עשרות גרסאות שונות שמתאימות בצורה מדויקת יותר להגדרה העצמית של המשתמשים.

 

החידוש המשמעותי יותר הוא בגזרת בעלי המוגבלויות: 14 אימוג'ים חדשים ייצגו אנשים עיוורים, חירשים או נכים, כולל אימוג'ים המציגים כלבי נחייה, או כאלה שמציגים אנשים בכסאות גלגלים, וגם אנשים בעלי פרותזות. בכל שנה עם פרסום רשימת האימוג'ים החדשים, החשיבות של גיוון והיצע רחב יותר של ייצוג המין האנושי הולכת וגוברת, באמצעות תוספות משמעותיות שמרחיבות את גבולות השפה המאוירת שבה כולנו משתמשים על בסיס יום-יומי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Emojipedia
האימוג'ים החדשים
צילום: Emojipedia
מומלצים