שתף קטע נבחר

דיווח: LG תציג גירסאות Plus ו-Pro ל-G6

על פי דיווח המתפרסם בדרום קוריאה, LG תציג עד סוף החודש שתי גירסאות נוספות ל-LG G6, אבל אל תצפו למצוא שם את Snapdragon 835. אז מה כן?

כמה חודשים לאחר שהשיקה בהצלחה את מכשיר הדגל החדש LG G6, צפויה החברה הקוריאנית להציג עד סוף החודש שתי גירסאות נוספות תחת השם LG G6 Plus ו-LG G6 Pro, כל מדווחת התקשורת המקומית.

 

עוד כתבות באתר ג'ירפה:

קוואלקום משיקה את +Quick Charge 4: הדור הבא בטכנולוגיית טעינה מהירה

סמסונג משיקה מהדורת Galaxy S8 עם מיתוג לסרט "שודדי הקאריביים"

הוכרז: ZTE Nubia Z17 – זיכרון עבודה 8GB RAM

 

אנחנו יודעים, הדבר הראשון שקופץ לכם לראש הוא G6 עם פלטפורמת Snapdragon 835, אבל לצערנו לא כך הדבר. על פי המידע, גירסת ה-Plus תציע נפח אחסון 128GB ותמיכה בטעינה אלחוטית (מה שאין ל-G6 המקורי), בעוד דגם ה-Pro דווקא יחתוך את נפח האחסון ל-32GB בלבד.

 

 

ההבדלים העיקריים הם למעשה רק במחיר: G6 Plus יתומחר תמורת כ-890 דולרים, G6 Pro יעלה לצרכן כ-700 דולרים, ומחירו של הדגם המוכר לנו ישאר כ-800 דולרים לערך (המחירים מתייחסים לשוק הדרום קוריאני).

 

למעט מה שציינו מעלה, שאר המפרט נותר זהה לחלוטין, כך שנשמח להמתין להודעה הרשמית של LG, ולהבין מדוע החליטה להוסיף שני דגמים דומים כמעט לגמרי. המקור מציין כי המכשירים החדשים יגיעו לשוק המקומי עד לסוף חודש יוני, ולאחר מכן יגיעו גם לשווקים רבים נוספים ברחבי העולם - ייתכן גם לישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים