שתף קטע נבחר

האם גוגל עומדת לרכוש את HTC?

דיווחים ברחבי הרשת רומזים על כך שגוגל על סף רכישה של חטיבת הסמארטפונים של HTC. היצרנית הטייוואנית מדשדשת כבר מספר שנים במכירות מכשירים

אתרים רבים ברחבי הרשת מדווחים על עיסקה שעומדת להיסגר, לפיה תרכוש ענקית הטכנולוגיה, גוגל את חטיבת הסמארטפונים של היצרנית הטייוואנית, HTC. לא הוזכר בשום דיווח הסכום אותו תשלם גוגל אם וכאשר העסקה הזו תצא לפועל, אבל עושה רושם שגוגל רוצה לחזור לתחום החומרה בכל מה שקשור לייצור סמארטפונים.

 

 

זה לא הניסיון הראשון של גוגל לטבול את ידיה בצלחת העמוסה של יצרניות סמארטפונים והרכישה של חטיבת המובייל של מוטורולה לפני כ-5 שנים הייתה אמורה להיות תחילת דרכה. אולם בדיעבד הסתבר שגוגל רכשה בעיקר את תיק הפטנטים העשיר שהיה למוטורולה ואת החטיבה עצמה היא מכרה כעבור שנתיים ללנובו.

 

Nexus One - שיתוף הפעולה הראשון בין החברות (צילום: HTC) (צילום: HTC)
Nexus One - שיתוף הפעולה הראשון בין החברות(צילום: HTC)

 

הסיבוב הנוכחי עוסק בחברה שהייתה יצרנית מפוארת בשנים האחרונות והיא למעשה ייצרה סמארטפונים עוד לפני שהגיעו אלינו מכשירי האנדרואיד והאייפונים, אולם ניהול כושל ועצלני הביא את החברה לירידה מתמדת בנתח השוק של היצרניות בעולם ואנשים רבים תוהים כיצד בכלל החברה הזו מחזיקה מעמד עד היום וממשיכה לייצר מכשירים (די טובים אפילו), על אף שהיא מפסידה באופן קבוע כבר במשך רבעונים רבים.

 

Pixel 2 - שיתוף הפעולה האחרון ביניהן (צילום מסך) (צילום מסך)
Pixel 2 - שיתוף הפעולה האחרון ביניהן(צילום מסך)

 

שיתוף הפעולה האחרון בין החברות יגיע בדמותו של אחד הדגמים של מכשיר הפיקסל 2 אותו מייצרות עבור גוגל HTC וגם חברת LG, אולם זהו לא שיתוף הפעולה הראשון בין החברות שהחל בייצורו של מכשיר הנקסוס הראשון שגוגל השיקה, מה שאומר שהסיכויים לרכישה אפשרית הם בהחלט סבירים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים