שתף קטע נבחר

חודש לפני: פורסמה תמונה של סמסונג גלקסי s9

המדליף הנחשב ברשת מביא לנו תמונה "רשמית'"של שני דגמי ה-Galaxy S9, ומה שמסקרן הוא דווקא הכיתוב בתוך המסך, זה שרומז או חושף את תאריך ההשקה בעולם

עם כל הדיווחים והמידע שיש לנו, נראה כי סמסונג צפויה להכריז על צמד מכשירי הדגל החדשים כבר מחר, אבל בפועל יש לנו עוד קצת פחות מחודש ימים עד לאירוע שיתקיים ב-25 בפברואר בברצלונה, יום לפני פתיחתו הרשמי של כנס MWC 2018.

 

עוד כתבות באתר ג'ירפה:

חברת DJI חושפת את הרחפן הזעיר Mavic Air

שיאומי החלה בפיתוח MIUI 10 עם התמקדות בבינה מלאכותית

הוכרז כרטיס זיכרון microSD בנפח עצום של 512GB

 

 (צילום: מתוך טוויטר) (צילום: מתוך טוויטר)
(צילום: מתוך טוויטר)

 

כולנו כבר יודעים ש-Galaxy S9, ולצידו +Galaxy S9, יציגו עיצוב זהה כמעט לחלוטין לדגמים הנוכחיים של הענקית הקוריאנית, וכדי לתת לנו חיזוק בעניין זה, מגיע המדליף הסדרתי איוון בלאס, שצייץ בטוויטר תמונה "רשמית" של המכשירים, או יותר נכון של חלקם הקדמי. ניתן לראות בצד שמאל את הדגם הסטנדרטי, Galaxy S9, שיגיע עם מסך 5.8 אינץ', ולצידו דגם הפלוס שיהיה מתקדם יותר וישלב מסך 6.2 אינץ'. כן, זהה לחלוטין לגדלים שאנחנו כבר מכירים.

 

אז מה בכל זאת מעניין בתמונה? בעיקר מה שנמצא בתוך המסך, כלומר התאריך. אם התמונה אכן רשמית, שני המכשירים עשויים לצאת לשווקים ב-16 במרס, מה שיכול לחזק את ההשערות לפיהן מכירות מוקדמות יחלו כבר ב-1 במרס, כלומר שבועיים לפני כן.

 (צילום: מתוך טוויטר) (צילום: מתוך טוויטר)
(צילום: מתוך טוויטר)

 

על פי כל ההערכות, השינוי העיקרי בין משפחת ה-S8 הנוכחית לזו שתגיע בחודש הבא מתבטא בעיקר בשדרוגי חומרה מתבקשים ולצידם תכונות חדשות ומתקדמות למערך הצילום, ביניהם “super slow-mo”, חיישני זיהוי תנועה חדשים, ואפילו מפתח צמצם הניתן לשליטה ידנית בין f/1.5 ל-f/2.4 בהתאם לתנאי התאורה. אנחנו כבר יודעים שהגירסה הרגילה תגיע עם עדשת מצלמה בודדת, בעוד גירסת הפלוס תציע שתי עדשות ויכולות מתקדמות יותר גם ברמת התוכנה.

 

באשר למפרט, שני הדגמים יריצו את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 845 מבית קוואלקום או Exynos 9810 תוצרת בית, זיכרון עבודה 4GB RAM ונפח אחסון 64/128GB בדגם הסטנדרטי ו-6GB RAM עם 64/128/256/512GB של נפח אחסון לגירסת הפלוס. לאחרונה גם קראנו כי ה-Galaxy S9 יגיע עם סוללה בקיבולת 3,000mAh, בעוד אחיו הגדול יציע 3,500mAh.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך טוויטר
הגלאקסי החדש?
צילום: מתוך טוויטר
מומלצים