שתף קטע נבחר

במרחק נגיעה: אפליקציות השבוע

מה קרה בדיוק היום במהלך ההיסטוריה, וואטסאפ נכנסת לעולם העסקים, סימולטור חביב למטוסי קרב, תחנות רדיו חינמיות ושעשועון מילים לכל המשפחה. אלו האפליקציות שאהבנו השבוע

 

היום הזה ממש - Today in History - On this Day

 

Today in History - On this Day (צילום מסך)
Today in History - On this Day(צילום מסך)

 

אם אתם מתעניינים בהיסטוריה ורוצים להעמיק ידע באירועים מן העבר, בהיסטוריה העולמית בכלל ובהיסטוריה של עם ישראל בפרט, האפליקציה הזו היא בשבילכם.

בדף הבית תמצאו את תאריך היום ומתחתיו מידע בראשי פרקים על אירועים משמעותיים שאירעו ביום הזה בעבר. אפשר לדפדף בתאריכון קדימה ואחורה ולהתרשם גם מאירועי הימים הסמוכים.

 

הערכים מסודרים בגלילה כלפי מטה, בסדר כרונולוגי, מהחדש לישן. כל ערך מלווה בתמונות ובלינקים, המובילים למידע מחכים נוסף בנושא מכל רחבי הרשת. ליד כל ערך תמצאו תפריט המאפשר העתקה או שיתוף עם חברים. בהמשך תמצאו גם ראשי פרקים המתייחסים לאישים שנולדו או נפטרו באותו יום, וכמובן לחגים ולאירועים הקשורים בו.

 

Android

 

 

מסרים לעסקים - WhatsApp Business

 

וואטסאפ לעסקים (צילום מסך)
וואטסאפ לעסקים(צילום מסך)
 

 

חלק גדול מהתעבורה באפליקציית התקשורת הפופולרית WhatsApp כבר משמש לצורכי עבודה. הגרסה הזו נוצרה כדי לשכלל את הקשר בין עסקים קטנים ללקוחות המשתמשים בה ממילא. היא מאפשרת לבנות לעסק פרופיל משלו, הכולל מידע בעל ערך כמו אתר האינטרנט שלו, מיקומו ודרכי ההתקשרות אליו.

 

כבעלי עסקים תוכלו מעתה לשלוח בקלות הודעות, ברכות ומידע שיווקי ללקוחות ולהישאר עימם בקשר ישיר. במקביל ניתן לבחון בכל רגע כמה הודעות נשלחו והתקבלו מכל לקוח וכמה מהן גם נקראו. את כל הנ"ל אפשר לנהל גם מול המחשב, בעזרת תכונת ה"Web WhatsApp". יצאתם לחופשה? תוכלו להשאיר הודעה שהעסק סגור זמנית.

 

Android

 

 

AirFighters - סימולטור מטוסי קרב

 

Air Fighters (צילום מסך) (צילום מסך)
Air Fighters(צילום מסך)

 

מי שבוער לו להרגיש איך זה להיות טייס קרב, כולל ב-F-16, מוזמן להוריד את סימולטור הטיסה הזה, להמריא, לנחות ולהשתתף במשימות מאתגרות.

 

iOS

Android 

 

עוגות מילים: תפוס את המילים

 

עוגות מילים (צילום מסך)
עוגות מילים(צילום מסך)

 

שעשועון לכל המשפחה: החליקו את האצבעות בין קבוצות אותיות והרכיבו מהן צירופי מילים. לא הצלחתם? ערבבו את האותיות והשתמשו ברמזים.

 

iOS

Android

 

 

Radiogram - רדיו עולמי

 

רדיו עולמי (צילום מסך)
רדיו עולמי(צילום מסך)

 

האזינו לאלפי תחנות רדיו במגוון נושאים כמו ספורט, חדשות, מוזיקה ועוד. אפשר לאתר תחנות על פי מדינות, וגם לשמור במועדפים

 

Android

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה: Shutterstock
אפליקציות אילוסטרציה סמארטפון
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים