שתף קטע נבחר

סוני מכריזה על ה-XZ2 לצד גרסה קומפקטית

חברת סוני הציגה בכנס המובייל בברצלונה צמד מכשירי דגל עם המעבד החדש של חברת קוואלקום ועיצוב עגלגל ושונה מיתר מכשירי החברה בשנים האחרונות

חברת סוני פותחת את יום ההכרזות השני בכנס המובייל MWC 2018 המתקיים בברצלונה עם הצגת מכשיר הדגל החדש, ולצידו גם דגם קומפקטי. אחד הדברים המסקרנים יותר בהכרזה הנוכחית קשורה דווקא לשפת העיצוב החדשה שזכתה לשם “Ambient Flow”, והיא מביאה לראשונה מכשירים מעט מעוגלים יותר מהדגמים המסורתיים של היפנית בשנים האחרונות.

 

Sony Xpria XZ2 (צילום: סוני) (צילום: סוני)
Sony Xpria XZ2(צילום: סוני)

 

עוד בג'ירפה:

 

ווסטרן דיגיטל מציגה את כרטיסי האחסון המהירים בעולם

שיאומי תחשוף את ה-Mi Mix 2S ב-27 במרץ

אלקטל מציגה מכשירים חדשים בברצלונה

 

ה-Xperia XZ2 "זורק" את שפת העיצוב הישנה והמרובעת של סוני לטובת "קימורים דינאמיים" כפי שהחברה מתארת זאת, וזה כולל גם את חלקו האחורי שנראה מעט מוזר למען האמת. הדבר בולט יותר בגירסת ה-Compact, שם הקימורים משפיעים יותר על העיצוב הסופי. מכשיר הדגל מציע מסגרת אלומיניום ואיכות חומרים מתקדמת עם גוף מבריק ויוקרתי, בעוד הגירסה הקומפקטית מסתפקת בפוליקרבונט נגד שריטות. גם חיישן טביעת האצבע שהיה ממוקדם בעבר בצידו של המכשיר, הועבר לגב וכעת הוא מעוגל ונוח יותר לשימוש. סוני כמובן לא זונחת את הכפתור הייעודי לצילום בפינה הימנית התחתונה.

 

Xperia XZ2 משלב מסך 5.7 אינץ' והדגם הקומפקטי 5 אינץ', שניהם ברזולוציית Full HD סטנדרטית לגמרי, אבל תומכים בטכנולוגיית HDR כאשר זו מוצגת. המשמעות פשוטה: במידה ואתם צופים בתוכן התומך ב-HDR, אם זה מנטפליקס, אמזון פריים או יוטיוב, המכשירים יאפשרו לכם ליהנות מאיכות הצפייה הגבוהה ביותר. בנוסף לכך, שני הדגמים הם הראשונים של סוני המשלבים תצוגה ביחס של 18:9.

 

Sony Xpria XZ2 Compact (צילום: סוני) (צילום: סוני)
Sony Xpria XZ2 Compact(צילום: סוני)

 

ומה עוד? שניהם משלבים את ה-"S-Force” – זוג רמקולים סטריאופוניים בחזית, אשר לטענת החברה עוצמתיים ב-20 אחוזים לעומת מכשיר הדגל הקודם. סוני גם מביאה את חווית הצפייה לידיים שלכם באמצעות מערכת “Dynamic Vibration System” היודעת להעביר רטט בהתאם למה שמוצג על המסך (ב-Xperia XZ2 בלבד). מכשיר הדגל משלב גם טעינה אלחוטית, מה שלא תמצאו בדגם הקומפקטי.

 

מתחת למכסה המנוע מגיעים שני הדגמים עם פלטפורמת העיבוד החדשה של קוואלקום, Snapdragon 845, זיכרון עבודה 4GB RAM, נפח אחסון 64GB עם אפשרות הרחבה עד ל-400GB נוספים באמצעות כרטיס זיכרון, מערך צילום המשלב מצלמה ראשית בודדת באיכות 19 מגה פיקסל עם תמיכה בצילום וידאו 4K HDR וכמובן גם יכולת הילוך איטי ב-960 פריימים לשניה, ומצלמה קדמית 5 מגה פיקסל. שניהם עמידים בפני מים ואבק בתקן IP68 המחמיר, כאשר הדגם הבכיר מגיע עם סוללה בקיבולת 3,180mAh וה-Xperia XZ2 Compact שמסתפק ב-2,870mAh. שניהם מריצים את גירסת מערכת ההפעלה האחרונה, אנדרואיד 8 אוראו, ישר מהקופסה.

 

שני הדגמים יהיו זמינים לרכישה לקראת "סוף האביב" הקרוב במבחר שווקים ברחבי העולם. ה-Xperia XZ2 יגיע בצבעי שחור, ורוד-אפור, כסוף, וירוק "עמוק", בעוד אחיו הקטן יוצע בצבעי לבן-כסוף, שחור, ירוק "מוס" ו-ורוד "קורל". מחירים ייחשפו סמוך להשקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים