שתף קטע נבחר

מלך הסמארטפונים כבר כאן. הגלקסי S9 בישראל

באחת ההשקות הצפויות ביותר בתולדות סמסונג הגיע לישראל באופן רשמי הגלקסי S9, הטוען לכתר מלך הסמארטפונים העולמי. המחירים מתחילים ב-3,300 שקלים ומגיעים עד 3,900 שקלים לדגם הפלוס

אז הפעם לא היו הפתעות לא ברמת המכשיר עצמו ואפילו לא ברמות המחירים שנחשפו אצלנו לראשונה כבר בשבוע שעבר. ובכל זאת, הבוקר (א') הושק בישראל באופן רשמי דגם הגלקס S9 ולצדו דגם ה +S9.

 

 

סמסונג הציגה את צמד המכשירים בכנס המובייל שנערך בתחילת החודש בברצלונה והיא הציגה בהם שיפור קל למדי שמתבטא בעיקר במצלמה החדשה והמשופרת, הכוללת גם צמצם דינמי שמציע מפתח צמצם משתנה בין F/1.5 ל F/2.4, יכולת לצילום בהילוך איטי בקצב של 960 פריימים לשנייה ואף אמוג'י AR חדש המדמה את פני המשתמש ואת תנועותיו, כפי שראינו לראשונה במכשיר האייפון X החדש.

 

מנכ"ל סמסונג ישראל, מר קריין קו (צילום: גיא לוי)
מנכ"ל סמסונג ישראל, מר קריין קו(צילום: גיא לוי)
 

 

לצד המצלמה החדשה, גם מעבד המכשיר חודש והוא מעתה בלק מהמכשירים יהיה סנאפדרגון 845 של חברת קוואלקום ובחלק שיגיע לישראל הוא יהיה מתוצרת סמסונג עצמה, דגם האקסינוס 9810. מערך הזיכרון במכשיר כולל הפעם 4GB של זיכרון RAM בשני הדגמים וזיכורן האחסון נע בין 64GB ל-128GB בישראל בדגם הרגיל ומערך זיכרון של 6GB RAM לצד-128GB אחסון בדגם הפלוס.

 

מחיר המכשיר ינוע כאמור בין 3,300 לדגם הרגיל בנפח ה-64GB ועד ל-3,900 שקלים לדגם הפלוס שמגיע רק בנפח של 128GB לישראל. המפיצות השונות מציעות מבצעים מגוונים לרכישת המכשיר כפי שפירטנו בכתבה שפורסמה בשבוע שעבר. סקירה מלאה של המכשיר בטק צ'ק תעלה בקרוב.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים