שתף קטע נבחר

מייזו עובדת על מכשיר עם חיישן מתחת למסך

גם היצרנית הסינית מנסה להדביק את הפערים הטכנולוגיים והיא עובדת על מכשיר אשר יציע חיישן טביעת אצבע המוצב מתחת למסך כפי שעשתה המתחרה מסין, חברת Vivo

אנחנו נמצאים בעידן בו היצרניות מחפשות את הדרכים הטכנולוגיות והיצירתיות להביא לנו כמה שיותר שטח מסך, ואחת השאיפות הגדולות היא לשלב את חיישן טביעת האצבע באופן נסתר מתחת למסך, זאת על מנת להקל על המשתמש.

 

עוד בג'ירפה:

 

האם אפשר ליצור בית חכם ובטוח?

האם ספוטיפיי עובדת על רמקול חכם?

סוני מנסה להסביר מדוע ביטלה את שקע האוזניות

 

 

טופס הבקשה לפטנט (צילום מסך: ג'ירפה)
טופס הבקשה לפטנט(צילום מסך: ג'ירפה)

 

יצרניות הענק, כדוגמת סמסונג ואפל, מנסות כבר שנים למצוא את הדרך היעילה ביותר, אך בשלב זה ללא הצלחה. כרגע, היצרנית היחידה שהצליחה להוציא לשוק מכשיר כזה היא Vivo הסינית, אבל מרבית הדיווחים מציינים כי לא מדובר במוצר בשל לחלוטין, ויש עדיין איטיות מסויימת וחוסר יכולת לזהות את האצבע במקרים מסויימים. השמועות מעריכות כי נוקיה עתידה להכריז על מכשיר כזה במהלך המחצית השניה של השנה, וכעת אנו לומדים כי גם מייזו הסינית הגישה בעבר פטנט המשלב זיהוי טביעת אצבע.

 

הפטנט של Meizu הוגש כבר ב-1 באפריל 2017 אך פורסם רק ב-13 למרץ. על פי התמונות, החיישן אינו משמש רק לנעילה ופתיחת המכשיר, אלא גם כחלק אינטגרלי מהניווט, כמו גם תמיכה בתשלום באופן מאובטח. כפי שניתן לראות, זיהוי האצבע יפתח חלון ייעודי מרובע בו ניתן לאמת את פרטי התשלום בצורה קלה ופשוטה.

 

הפטנט של מייזו צפוי להגיע למכשירי החברה רק לקראת סוף הרבעון השלישי של השנה, ולכן אנחנו לא צפויים לראות אותו בפעולה כבר במכשירי הדגל הקרובים Meizu 15 ו-Meizu 15 Pro.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלון רזניק
Meizu Pro 6 Plus
צילום: אלון רזניק
מומלצים