שתף קטע נבחר

תקלה בגלקסי s9? "חלקים במסך לא מגיבים ללחיצה"

גולשים בפורומים ואתרים טכניים בחו"ל מדווחים על תופעה, שבה אזורים מסוימים במסך המגע מפסיקים להגיב ולא ניתן ללחוץ עליהם. סמסונג ארה"ב: "בודקים"

תקלה בגלקסי s9?

 

סמסונג בודקת דיווחים לפיהם בחלק מהמכשירים יש תקלה במסך המגע. גולשים בפורומים ואתרים טכניים בחו"ל דיווחו, כי הם נתקלו בתופעה שבה חלקים ממסך המגע פשוט מפסיקים להגיב ולא ניתן ללחוץ עליהם. כלומר, צצים "אזורים מתים" במסך, ולא ניתן להשתמש במכשיר באופן תקין.

 

גלקסי +S9 (צילום: גיא לוי)
גלקסי +S9(צילום: גיא לוי)

 

לפי הדיווחים, רבים מבעלי גלקסי s9 וגלקסי s9 פלוס חווים את הבעיה, אם כי נראה שהיא צצה יותר אצל מכשירי גלקסי s9 פלוס. בדרך כלל מדובר בחלק העליון של המסך שמפסיק להגיב, כך שלא ניתן לגלול מטה את וילון ההתראות. במקרים אחרים זו תחתית המסך - ואז אי־אפשר להשתמש במקלדת.

 

גלקסי +S9 (צילום: גיא לוי)
גלקסי +S9(צילום: גיא לוי)

 

עוד לא ברור כמה הבעיה נפוצה, אך בסמסונג כבר מיהרו להתייחס. מסמסונג ארה"ב נמסר כי "שביעות רצון לקוחותינו חיונית לעסקים שלנו, ואנו רוצים לספק את החוויה הכי טובה. אנו בודקים מספר מוגבל של דיווחים על בעיות תגובה במסכי מגע של גלקסי s9 ו־s9 פלוס. אנו עובדים עם הלקוחות שהושפעו, וחוקרים את העניין".

 

בסמסונג, שזוכרת היטב את פרשת הסוללות המתפוצצות בנוט 7, ירצו ודאי לטפל בסוגיה כמה שיותר מהר. גלקסי s9 ו־s9 פלוס הושקו בישראל החודש, ועוד לא ידוע אם גם לקוחות בארץ נתקלו בבעיה.

 

הגלקסי s9 ו־s9 פלוס הם מכשירי הדגל החדשים של סמסונג. הם בעלי עיצוב דומה למדי לגלקסי s8 משנה שעברה, עם שיפורים ניכרים ביכולת הצילום באור נמוך, וכן אימוג'י AR ,שמאפשר ליצור אימוג'י בהתאם לצילום הפנים שלכם, שזז באנימציה בהתאם לתנועות הפנים שלכם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים