שתף קטע נבחר

גם האייפון 8 יקבל גרסה אדומה

צמד מכשירי האייפון 8 יקבל גם הוא גרסה אדומה, במסגרת שיתוף הפעולה עם ארגון RED, שמטרתו להילחם בהתפשטות מחלת האיידס באפריקה

חברת אפל תציג בימים הקרובים גרסה אדומה לדגמי האייפון 8 והאייפון 8 פלוס, כפי שעשתה בשנה שעברה עם צמד מכשירי האייפון 7. זאת, במסגרת שיתוף הפעולה ההומניטרי עם ארגון RED, הארגון ששם לעצמו כמטרה את מניעת התפשטות מחלת האיידס ביבשת אפריקה וחלק מההכנסות של אותם מוצרים מועבר לארגון RED.

 

Red iPhone (צילום: Apple)
Red iPhone(צילום: Apple)
 

 

הדיווח, שהופיע לראשונה באתר MacRumors, מצטט מזכר שהודלף מחברת Virgin Mobile אשר לפיו - כבר היום, ה-9 באפריל, תציג החברה גרסה אדומה לדגמי האייפון 8. במזכר לא היתה התייחסות לאייפון X, אך יש סבירות שגם הוא יקבל גרסה אדומה.

 

ארגון RED הוקם בשנת 2006 על ידי סולן להקת U2, בונו, והאקטיביסט בובי שרייבר, במטרה להילחם בהתפשטות מחלת האיידס ונגיף ה-HIV בעולם בכלל וביבשת אפריקה בפרט. חברות רבות הציגו במהלך השנים מוצרים מיוחדים הצבועים בצבע אדום כדי לסמל את ההשתתפות במאבק ,כאשר אחוז מסוים מההכנסות של מוצרים אלו הועברו לארגון RED.

 

אפל כבר השיקה בעבר מוצרים שונים במסגרת שיתוף הפעולה הזה - ביניהם אייפוד מיוחד, אייפד, כיסויים למכשירי האייפון השונים, וכאמור, בשנה שעברה גם את האייפון 7 והאייפון 7 פלוס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים