שתף קטע נבחר

חצי אייפון 5, חצי אייפון X: האם כך ייראה האייפון המוזל הבא?

אחד המדליפים המהימנים ברשת, Olixar, חושף כי הדגם החדש של המכשיר המוזל של אפל, אייפון SE2, יכלול מארז דומה לקודמו אבל עם מסך מקצה לקצה ו"מגרעת" כמו באייפון X

חרושת השמועות על המכשירים הבאים של אפל נכנסת להילוך גבוה בהדלפה של Olixar, אחד המדליפים המהימנים ברשת, שאחראי גם על הדלפת העיצובים של אייפון X, גלאקסי S9 ועוד.

 

iPhone SE2 (צילום מסך: Olixar)
האם כך ייראה אייפון SE2?(צילום מסך: Olixar)

 

מה שרוב חובבי הטכנולוגיה יודעים כבר זו העובדה שאפל תציג במהלך השנה הקרובה לא פחות מ-3 מכשירי אייפון חדשים, כשאחד מהם יהיה המשך ישיר לאייפון X, קרוב אליו בגודלו ודומה מאוד בעיצובו. דגם שני יהיה מוגדל, וייקרא ככל הנראה איפון X פלוס. הוא יגיע עם מסך גדול במיוחד - 6.5 אינץ'. שני הדגמים הלללו יוצגו, כנראה, באירוע ההשקה השנתי הגדול שעורכת אפל מדי חודש ספטמבר.

 

המגרעת הזו תלווה אותנו עוד שנה (צילום: גיא לוי) (צילום: גיא לוי)
המגרעת הזו תלווה אותנו עוד שנה(צילום: גיא לוי)

 

דגם שלישי, שעדיין לא ברור אם יוצג באותו אירוע, או שאפל תבחר להקדים ולהציגו כבר בכנס המפתחים הקרוב בתחילת יוני, הוא יורשו של הדגם המוזל, אייפון SE. לפי הדיווחים, דגם זה ימשיך להתבסס על המארז החיצוני המזכיר את אייפון 5, אבל המסך שלו ישאוב כבר את השראתו מאייפון X - הוא ישתרע על פני (כמעט) כל חזית המכשיר, עם מגרעת קטנה בחלקו העליון.

 

על פי ההדלפה, בעיצוב הזה תצליח אפל למתוח מסך בגודל 5 אינץ' על פני המכשיר הקטנטן, שבגרסת אייפון 5 הגיע לגודל 4 אינץ' בלבד. כמובן שגם הקרביים של המכשיר יזכו לשדרוג, והוא יצוייד באחד המעבדים האחרונים של אפל, אם כי לא המתקדם ביותר, שנשמר תמיד לדגמי הפרימיום המושקים בספטמבר.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים