שתף קטע נבחר

סמסונג מודה: מכירות חלשות לגלאקסי S9

בעוד שההכרזה על הנוט 9 ואולי אף מכשיר עם מסך מתקפל של סמסונג בדרך, מודה היצרנית הקוריאנית שמכירות ה-S9 חלשות מכפי שציפו

סמסונג מדווחת שהמכירות של מכשיר הדגל האחרון שלה, הגלקסי S9, היו איטיות מהצפוי. אחרי תקופה שבה החברה שברה שיאי רווחיות, הענקית הדרום קוריאנית פרסמה את הדו"חות הרבעוניים שלה ובהם נרשמה ירידה של 4% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווחים עלו ביחס לשנה שעברה, אך ירדו ביחס לרבעון הקודם.

 

גלקסי +S9 (צילום: גיא לוי)
גלקסי S9(צילום: גיא לוי)
 

 

אחת הסיבות, מסבירים בסמסונג, היא שבחטיבת המסכים של החברה נרשם ביקוש חלש לצגי OLED גמישים ונרשמה היחלשות גם במכירות של מסכי LCD. גם חטיבת ה-IT והניידים של סמסונג סבלה מירידה ברווחים, גם ביחס לשנה שעברה וגם ביחס לרבעון הקודם, זאת בעקבות "מכירות חלשות של הגלקסי S9", כהגדרת סמסונג.

 

 

זו לא הפתעה: לאורך השנה הזהירו אנליסטים כי מכירות הגלקסי S9 חלשות מהצפוי ואיטיות יחסית למכשירי דגל קודמים של סמסונג. נראה שהסיבות מגוונות: ראשית, סמסונג סובלת גם מהקיפאון הכללי השורר כיום בשוק הסמארטפוניים היוקרתיים, ומהתחרות הגוברת מצד יצרניות סיניות שמשיקות מכשירים חזקים ויוקרתיים במחירים נמוכים. בנוסף, הגלקסי S9 עצמו לא הציג חידושים מלהיבים או משמעותיים ביחס לקודמו ה-S8.

 

סמסונג נמצאת בלחץ כעת להציג חידושים משמעותיים יותר במכשיריה הבאים. החודש היא תשיק את ה-Note 9 ולפי דיווחים, בשנה הבאה תשיק סמארטפון מתקפל ראשן מסוגו. זה יהיה מכשיר בגודל 7 אינץ', שיוכל להתקפל לחצי ויוכל להיפתח בגודל מלא למכשיר דמוי טאבלט.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים