שתף קטע נבחר

האפליקציה שעוקבת אחרי ההנקה של התינוק

יומן הנקה לאם הטרייה, ספר מתכונים בסמארטפון וגם ניהול וירטואלי של חברת תעופה. סקירת אפליקציות

Food Sager: ספר מתכונים אישי

מתכונים ואוכל זה עניין של מסורת. מי לא זוכר את ספר המתכונים של אמו וסבתו שכלל את המתכונים המיועדים ליום יום ואלו המיועדים לארוחות החג המסורתיות. Food Sager, אפליקציה שנוצרה בשיתוף פעולה של שתי נשים - חילונית וחרדית, מאפשרת לכם לאגור מתכונים באופן דיגיטלי והוא מהווה תחליף לספר המסורתי המוכתם.

 

סקירת אפליקציות ()
 

תחילה מומלץ להעביר לאפליקציה את כל המתכונים שכבר אגרתם: תוכלו לבחור אם להקליד או לסרוק אותם בקלות. לכל אחד מהמתכונים, גם אלו שנסרקו, תוכלו להוסיף הערות ידניות ולינקים נוספים וכמובן לשתף בקלות עם בני משפחה וחברים. כמו כן, תוכלו להיחשף באפליקציה לאינספור מתכונים חדשים.

 

סקירת אפליקציות ()

בהמשך מקווים ב-Food Sager להפוך לרשת חברתית לשיתוף מידע קולינרי ולהציע מנוע תרגום ומקצועי לתחום.

 

אנדרואיד

אייפון 


מעקב הנקה: יומן הנקה והתפתחות התינוק

הנקה היא אולי הדרך הפחות נוחה להזנת התינוק, אולם אין ויכוח שהיא הבריאה ביותר. גם החברות שמייצרות פורמולות חלופיות מחויבות לציין בפרסומיהן שהנקה היא התזונה המומלצת.

 

"מעקב הנקה" היא אפליקציה שנוצרה במטרה לעשות סדר בכל הקשור בהנקת התינוק והיא כוללת תוכנית מעקב, שאיבת חלב, הזנה מבקבוק ובנוסף גם צריכת מזון מוצק, החתלות, זמני שינה ומעקב אחר נתוני התפתחות התינוק (גובה ומשקל).

 

סקירת אפליקציות ()

 

בעת תיעוד ההנקה יכולות המניקות לדעת מאיזה שד עליהן להניק בפעם הבאה, כמה זמן התינוק יונק מאותו השד, כמה זמן הוא יונק בכל יום, מעקב אחר יציאות וכו'.

 

כל ההיסטוריה נשמרת באפליקציה, כך שאפשר לחזור אליה בקלות לצרכים אישיים או בעת הביקור אצל רופא הילדים או יועצת ההנקה, כולל צפייה בסטטיסטקות על פי טווחי זמן, תרשימים וגרפים. האפליקציה מאפשרת להגדיר תזכורות והיא רב לשונית (יותר מ-40 שפות). 

 

אנדרואיד  

אייפון 

 

Airline Commander‏: חוויה אמיתית של טיסה

מי לא מוקסם ממטוסי הנוסעים וההתנהלות של שדות התעופה? כאן תוכלו ליצור וירטואלית את חברת התעופה הטובה

בעולם ולדמות המראות, טיסות ונחיתות ביעדים השונים.

 

יהיה עליכם להתמודד בזמן אמת עם התנועה האווירית באזור, לתקשר עם מגדל הפיקוח, להתמודד עם טיסה באור יום ובלילה ובתנאי מזג אוויר שונים. ככל שתעמדו באתגרי הניהול והטיסה העומדים בפניכם, תזכו בניקוד גבוה.

 

אנדרואיד

אייפון 

 

יולדת תזמון צירים: בצער תלדי

נשים הנמצאות בסוף תקופת ההיריון יכולות למדוד באמצעות האפליקציה את הטווח בין צירי הלידה כדי לקבל החלטה מתי להתפנות לחדר היולדות.

 

לחצו על הכפתור הירוק בתחילת הציר ועל האדום בסופו. היישום יערוך עבורכן טבלה מסודרת עם כל הנתונים. ירדו לכן המים? לחצו על כפתור וגם הנתון הזה יירשם בטבלה.

 

כשתגענה לחדר הלידה תוכלו להציג לצוות את הנתונים המדוייקים כפי שנרשמו באפליקציה. מזל טוב.

 

אנדרואיד

אייפון

 

סופר צ’אט: Kik‏

אפליקציית התקשורת הזאת אולי פחות מוכרת בישראל אבל יש לה מעל 100 מיליון התקנות ברחבי הגלובוס. תוכלו לשמור על קשר עם החברים במבחר דרכים ללא צורך בהזנה של מספר טלפון (כמו בווטסאפ).

 

צ'וטטו עם החברים באחד על אחד או בקבוצות, שתפו תמונות, סרטוני וידאו, גיפים, משחקים ועוד. והכל בסביבה צבעונית ויצירתית. כמו כן, תוכלו להכיר כאן חברים חדשים בעלי תחומי עניין דומים לשלכם.

 

אנדרואיד

אייפון

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים