שתף קטע נבחר

בגלל אפל: וואן פלוס הזיזה אירוע הכרזה‏

היצרנית הסינית נאלצה להזיז אירוע רב מוזמנים לאחר שחברת אפל קבעה את אירוע האייפדים השנתי באותו תאריך בדיוק. החברה גם תפצה את המוזמנים שכבר סגרו טיסה ומלון למועד המקורי

לפעמים קשה להיות שחקן קטן לצד ענקיות הטכנולוגיה, כך חוותה על בשרה חברת וואן פלוס, יצרנית הסמארטפונים הסינית שאמנם ניתן להגדיר אותה צנועה, אבל היא שייכת לקונצרן ענק בעצמה. בוואן פלוס קבעו את ה-30 באוקטובר כתאריך לאירוע ההכרזה על מכשיר הדגל החדש שלהם, ה-6T. הכל היה מוכן, הזמנות נשלחו לעיתונאים מהתחום וגם לשותפים לתהליך והמקום נקבע בעיר ניו יורק.

 

וואן פלוס 6T (צילום מסך)
ההודעה על שינוי מועד האירוע(צילום מסך)

 

בשלב הזה, במקום אחר לגמרי על כדור הארץ (מטה חברת אפל, לצורך הדיון) התיישבו קבוצת אנשים מהנהלת חברת אפל ודנו לגבי התאריך בו יציגו את האייפדים החדשים, אירוע שנתי שאפל מקיימת ומזמינה אליו גם היא, עיתונאים מרחבי העולם. התאריך עליו הוחלט, היה... ניחשתם נכון, ה-30 בחודש אוקטובר, כאשר לא ממש עניין אותם (ככל הנראה) שיש עוד חברה גדולה יחסית שעורכת אירוע לא פחות חשוב באותו יום.

 

OnePlus 6 (צילום: OnePlus)
OnePlus 6, הדגם הקודם(צילום: OnePlus)

 

בפועל, החזק יותר שולט, ומי שהתקפלה זו חברת וואן פלוס, שבחרה להזיז את האירוע יום אחד אחורה, מה שלא נראה כעניין טריוויאלי, בטח לכמות גדולה של מוזמנים, אבל הבעיה הגדולה יותר הייתה שחלק גדול מהמוזמנים כבר שריינו טיסות ובתי מלון לאירוע במועד המקורי. בצעד חריג ומפתיע לטובה, החליטו בוואן פלוס לפצות את כל מי שכבר הזמין טיסה לאירוע במועד המקורי וכן גם את אלו שלא יוכלו להגיע לאירוע במועד החדש, כך לפחות התחייב מייסד החברה, פיט לאו בפוסט ארוך ומתנצל שהוא העלה בסוף השבוע.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים