שתף קטע נבחר

צפו: כל המכשירים שבדקנו בתערוכת MWC

שעון שהוא בכלל סמארטפון, סמארטפון שהוא בעצם סוללה ענקית וסמארטפון מתקפל אחד שגנב את ההצגה: תערוכת המובייל העולמית בברצלונה סיפקה לנו הצצה לכמה מהמכשירים המעניינים והמסקרנים של 2019

תערוכת המובייל העולמית בברצלונה (MWC) הייתה הזדמנות מעולה לבדוק מקרוב את הסמארטפונים והגאדג'טים הכי חדשניים, מסקרנים ומוזרים רגע לפני שהם מגיעים למדפים - מהמייט X המתקפל של וואווי ועד לסמארטפון האימתני של אנרג'ייזר ששוקל יותר מתינוק שרק נולד. הנה הסרטונים שהבאנו לכם משם במהלך השבוע האחרון.

 

תערוכת MWC בברצלונה (צילום: AFP)
תערוכת MWC בברצלונה(צילום: AFP)

 

הכוכב הבלתי מעורער של MWC השנה היה כמובן המייט X, הסמארטפון המתקפל של וואווי שהוצג יום לפני פתיחת התערוכה ואמור להגיע לחנויות באמצע השנה. אחרי שהציגה אותו בשלב הראשון בתוך כלובי זכוכית, היצרנית הסינית איפשרה לעיתונאים לבדוק אותו מקרוב. גם אנחנו שיחקנו בו קצת והתרשמנו לטובה. אבל למה לא הרשו לנו לקפל אותו?

 

 

נוקיה ניצלה את התערוכה בברצלונה כדי להציג את מכשיר הדגל החדש שלה,Nokia 9 Pureview. הוא כולל מערך אימתני של חמש מצלמות, אבל המפרט הטכני שלו לא מרשים במיוחד בשביל מכשיר דגל. המחיר בהתאם - 699 דולר.

 


LG הציגה ב-MWC שני סמארטפונים חדשים: V50, מכשיר 5G שניתן לחבר אליו מסך נוסף, ו-G8, שמגיע עם מסך שהוא גם רמקול ועם חיישן שמאפשר לשלוט בו באמצעות מחוות ידיים. כמובן שבדקנו איך שולטים בסמארטפון בלי לגעת.

 

 

אחד המכשירים המוזרים והמסקרנים בתערוכה היה נוביה אלפא: היצרנית הסינית שבבעלות חלקית של ZTE הציגה סמארטפון שהוא בעצם שעון עם מסך OLED גמיש. איך זה עובד? צפו בסרטון.

 

 

עוד מכשיר מוזר ומעניין היה הסמארטפון החדש של אנרג'ייזר, שמצויד בסוללה ענקית של 18,000 מיליאמפר-שעה. או שבעצם מדובר בסוללה ענקית שמחובר אליה סמארטפון? לא ממש הבנו. בכל מקרה, המכשיר הזה אמור להחזיק מעמד שבוע בלי טעינה. החיסרון: הוא שוקל כמעט חצי קילו ועבה כמו שני סמארטפונים. 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דניס ויטצ'בסקי
וואווי מייט X
צילום: דניס ויטצ'בסקי
מומלצים