שתף קטע נבחר

האפליקציה שבודקת אם הסמארטפון תקין

לבדוק את כשירות הטלפון הנייד, לענות על שאלות טריוויה באמצעות הקול, לאכול במסעדה עם חברים בלי להסתבך עם החשבון ועוד. סקירת אפליקציות

Test‏ Pelephone: בדיקת תקינות לסמארטפון

הסמארטפון נפל? מעוניינים למכור אותו? רוצים לרכוש מכשיר מיד שנייה? חברת פלאפון השיקה אפליקציה שבודקת את תקינות הסמארטפון על כל מרכיביו.

 

תחילה יהיה עליכם לבחור בין בדיקה מהירה ושטחית, שאורכת כחצי דקה ובודקת חלק ממרכיבי המכשיר, לבין בדיקה מקיפה, שאורכת חמש דקות, הבודקת את כולם.

 

סקירת אפליקציות ()
סקירת אפליקציות

 

במהלך הבדיקה יהיה עליכם לבצע מספר פעולות. למשל, לבדיקת מסך המגע יהיה עליכם להעביר את האצבע על כל המסך. ככל שתכסו את כולו הוא ייצבע בצבע סגול. בהמשך תעבור האפליקציה על רכיבי השמע, המצלמה, הסוללה, ה-GPS, הקישוריות וכן הלאה.

 

בתום הבדיקה יתקבל דו"ח מקיף המפרט את מצבו של המכשיר. האפליקציה מאפשרת קביעת תזמונים לבדיקות תקופתיות, כולל תזכורות. בחודש ההשקה האפליקציה ללא תשלום.

 

אנדרואיד  

אייפון

סקירת אפליקציות ()
סקירת אפליקציות

 

 

Trivial‏: חידון טריוויה קולי

יש לא מעט אפליקציות שעניינן משחקי טריוויה. הייחוד של Trivial‏ - שנוצרה על-ידי מפתחת חובבת התחום - הוא שהיא מבוססת על זיהוי קולי: השאלות מוקראות למשתמשים בקול וגם הם מוזמנים לענות בקולם (או על-ידי לחיצה פיזית על המסך).

 

הממשק הקולי מאשפר לשחק באפליקציה גם תוך כדי נהיגה, והיא מתאימה אפילו לעיוורים או לאנשים בעלי לקות ראייה.

 

מיד לאחר הקראת השאלה ורשימת התשובות לבחירה, האפליקציה עוברת אוטומטית למצב הקשבה, שיאפשר לכם להשיב בקולכם. המשתתפים מוזמנים לענות על השאלות ולהתקדם בשלבים על-פי דרגות הקושי. דרגת קושי מיוחדת מיועדת לילדים, שיכולים לשחק ב-Trivial‏ עוד לפני שלמדו לקרוא.

 

האפליקציה תומכת עברית ואנגלית. באנגלית תוכלו אפילו לבחור את המבטא שבו יישמע הקול.

 

אנדרואיד
 

Tip Calculator: כמה לשלם

אוכלים במסעדה עם חברים? עם האפליקציה הזאת תוכלו לחלוק את החשבון, לעגל את הסכומים, להפריד בין עלות המשקאות לעלות המזון, ולחשב במדויק את התשר בסוף הארוחה.

 

אנדרואיד  

אייפון

 

Clock: מנגינה של בוקר

אפליקציית השעון המעורר של גוגל בגרסת 6.1 מאפשרת להתעורר לקול מנגינות מספוטיפיי. בנוסף תוכלו לצפות בשעה בערים שונות בעולם, להפעיל שעון עצר ולהגדיר את השעון כשומר מסך.

 

סקירת אפליקציות ()
סקירת אפליקציות

 

אנדרואיד

 

Welltory: מד דופק ולחץ

כך מודדים דופק, רמת אנרגיה ויעילות: הניחו את האצבע המורה על המצלמה והפלאש, הישארו רגועים במשך שתי דקות ותקבלו קריאה מדויקת. האפליקציה עובדת בשיתוף עם אפליקציות הבריאות של גוגל וסמסונג.

 

אנדרואיד  

אייפון 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האפליקציה שבודקת אם הסמארטפון תקין
מומלצים