שתף קטע נבחר

נוקיה מחפשת את הדרך חזרה

יצרנית הסמארטפונים הוותיקה מנסה להמשיך את המסע חזרה אל תודעת ההמונים והנוקיה 7 פלוס הוא עוד אמצעי בדרך הזו. מכשיר דרג ביניים עם מראה ותחושה של פרימיום. בדקנו

הנוקיה 7 פלוס הוצג לראשונה לעיתונאים בכנס המובייל שנערך בברצלונה בחודש פברואר השנה ולישראל הוא הגיע לאחרונה. המכשיר מדורג כדרג ביניים אבל התחושה והמראה שלו הם מרשימים מאוד ומקנים לו מראה של מכשיר פרימיום.

 

 

הנתונים היבשים כוללים מסך FHD בגודל 6 אינץ', מצלמה בעלת שתי עדשות מבית הייצור של קארל צייס, מעבד סנאפדרגון 660 של חברת קוואלקום ומערך זיכרון הכולל 64GB אחסון לצד 4GB של זיכרון RAM. מערכת ההפעלה היא ה-Android One החסכונית מבית גוגל והסוללה היא בקיבולת של 3,800 מיליאמפר-שעה.

 

נוקיה 7 פלוס (צילום: גיא לוי)
Nokia 7 Plus(צילום: גיא לוי)

נוקיה 7 פלוס (צילום: גיא לוי)
צמד מצלמות מתוצרת קארל צייס(צילום: גיא לוי)

נוקיה 7 פלוס (צילום: גיא לוי)
מערכת הפעלה: Android One(צילום: גיא לוי)

נוקיה 7 פלוס (צילום: גיא לוי)
רוצה לחזור לתודעה: נוקיה(צילום: גיא לוי)

 

המכשיר נוח מאוד לתפעול, מהיר מאוד ויציב מאוד, למעט מעט גליצ'ים קטנים במערכת ההפעלה, הסוללה מחזיקה יום עבודה שלם בקלות ומערך הצילום עושה את עבודתו נאמנה, כיאה למצלמות מפס הייצור של קארל צייס.

 

אחת הנקודות הכואבות במכשיר החביב הזה היא ללא ספק תווית המחיר הגבוהה לטעמי, כזו שעלולה לפגוע (ללא הצדקה) בכמות המכירות של המכשיר, שכן הוא בהחלט מכשיר טוב. את הסקירה המלאה תוכלו לראות בווידאו המצורף.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיא לוי
נוקיה 7 פלוס
צילום: גיא לוי
מומלצים