שתף קטע נבחר

כמה שווה עכבר עליו חתמו מייסדי אפל?

חנות iDigital חדשה מציגה אוסף בשווי של מאות אלפי שקלים המגולל את ההיסטוריה של אפל. לאחר מכן יוכלו המבקרים לקנות את המוצרים היקרים החדשים - כדי שתשמור על המקום בו היא נמצאת היום

עבר, הווה ועבר רחוק יותר נפגשים במתחם שרונה בתל אביב, שם באורווה טמפלרית מלפני 150 שנה, נפתחת חנות חדש של איידיגיטל ומעליה, מוזיאון לתולדות אפל עם מספר פריטים מהסטורית החברה. פתיחת החנות היום (א') ב-17:30, וכמו בחו"ל - יש גם שישנו ליד החנות עד שתיפתח - טוב, רק שני ילדים, אבל זה גם משהו. 

 

תפוח מן העבר (צילום: אביב מזרחי ) (צילום: אביב מזרחי )
תפוח מן העבר(צילום: אביב מזרחי )

 

פריטי המוזיאון בקומה העליונה הם מהאוסף הפרטי של אורי סגל ויש בו פריטים בשווי מוערך שנע בין 150 ל-200 אלף דולר. בין השאר ניתן למצוא שם את האייפון הראשון מ-2007, לצד מחשב מקינטוש מ-1984 במצב תקין, תמונות חתומות של סטיב ג'ובס וסטיב ווזניאק מייסדי אפל, ובובת סטיב ג'ובס ממנה נוצרו רק 1,200 יחידות. הפריט היקר ביותר הוא שני עכברי אפל פרו, חתומים בידי הסטיבים ששווים כ-20 אלף דולר על פי הערכתו של סגל, והוא מספר כי גם לביונסה יש עכבר כזה.

 

הילדים של היום לא יודעים מה זה. דיסק חתום על ידי סטיב ווזיניאק (צילום יח"צ: עמית שמש ) (צילום יח
הילדים של היום לא יודעים מה זה. דיסק חתום על ידי סטיב ווזיניאק(צילום יח"צ: עמית שמש )

 

לסגל, ביום יום מנכ"ל חברת אפליקציות בשם iApps ושל האתר iPhoneil, יש גם אוסף מזכרות ופריטים מהסדרה סיינפלד, והפרויקט הבא שלו הוא קניית המרצדס שהייתה שייכת לג'ובס המנוח. וכן, נקווה שלא יקבל בסוף את האוטו של ג'ובס רופא השיניים.

 

 

בחנות אידיגיטל שתישאר גם אחרי התערוכה (שתימשך שלושה חודשים מהיום), ניתן למצוא כמובן את מוצרי אפל ותואמים (אוזניות וכדומה). יפתח  ועמית  הגיעו כדי להיות כמו בארה"ב ולהיות הראשונים בחנות. כלומר, לא באמת, כי אין באמת תור בחנות ובכל מקרה, הם מאוד אוהבים את מוצרי החברה למרות שיש להם בינתיים רק אייפוד. השניים בני 11 וחצי מת"א ואביו של יפתח הצטרף אליהם לשינה. מוזר? לא יודעים. שמענו שהיו כאלה שישבו אמש לראות אנשים מבשלים. בעצם כשחושבים על זה, גם לקנות מכשירים להשמעת מוזיקה ושיחות טלפון באלפי שקלים זה לא כזה נורמלי.

 

 

עכברים חתומים. גם לביונסה יש. אם תשאלו אותנו, היא יכולה פשוט לחתום על החפצים שלה (צילום יח"צ: עמית שמש ) (צילום יח
עכברים חתומים. גם לביונסה יש. אם תשאלו אותנו, היא יכולה פשוט לחתום על החפצים שלה(צילום יח"צ: עמית שמש )

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביב מזרחי
ממש כמו ב-1984. ברצינות
צילום: אביב מזרחי
מומלצים